Anonym (orolig) skrev 2013-07-09 09:14:56 följande:
Jo tack, timmarna sen i fredags är lätt räknade. Är väll därför jag tänkte att jag kan testa här i fall nån har nått tips, vart med om samma hur man kan påskynda det hela. Vi ska prata med polisen i morgon om den där anmälan han gjort på min sambo. Vi träffade henne i går och hon sa att hon måste vara neutral i frågan men efter att jag sa till henne att han påstår att polisen sagt att han ska behålla barnen hemma. så svarade hon att ja han verkar säga mycket den där karl men vi har kollat upp bakgrunds faktan på det hela men hon måste va neutral i frågan.
vet inte hur man ska tolka det svaret. kändes som att hon förstod att detta är ett stort påhitt. min sambo är fläckfri i registret och lugn. Exet har misshandelsdomar på sig och sen vart anmäld för barnmisshandel. tyvärr hade vi ingen bevisning och mitt vittnesmål räckte inte.
Som tur är så säger ju det en del om exxet "karaktär" eller vad man ska säga..
Mitt barns pappa har olika domar och har varit suicidal så när han vägrade lämna tillbaka vårt barn blev jag hysterisk. Han kan få för sig att göra vad som helst...