Inlägg från: Lindsey Egot the only one |Visa alla inlägg
  • Lindsey Egot the only one

Behöver hjälp innan jag går under

Jag tror de hjärntvättar dina barn. Tyvärr men det är omöjligt för dig att bevisa det. Det enda du kan säga till dina barn att ingen annan än du kan verkligen veta om du älskar dom och det gör du verkligen.
    Sedan om de inte vill eller får kan du inte hjälpa men ingen annan kan komma och säga att du inte älskar dom för de är inte du och kommer aldrig bli det heller.

Fast du kan inte låta dom bestämma vad ni ska göra de gånger du har dom. Bestämmer du att det är badhuset som gäller så åker man till badhuset. Ju mindre du gör för att de verkar inte vilja desto tråkigare blir det ju. Du behöver inte ens nämna vad ni ska göra utan bara göra det. Ni får se svarar du bara. Samma sak om du vill åka på museum, fika osv. Fråga inte utan gör så får de se vad du tänkt när ni väl är framme.

Att barnen blir nervösa över att ni är på samma ställe samtidigt betyder att något händer hemma hos pappan om han pratar med TS.

Håller med (insatt)
    Det är psykisk misshandel att tvinga barn kalla sin mamma vid namn och en annan kvinna som är tillsammans med barnens far, en kvinna de tvingas leva med för mamma.

Svar på tråden Behöver hjälp innan jag går under