Inlägg från: vackra ängel |Visa alla inlägg
  • vackra ängel

Jag förlorade min son i trafiken- 'förövaren' var hans pappa!

Jag förlorade min son, Ozzy, i trafiken. Jag väcktes exakt kl.06.00 en fredag morgon av att det knackade på min ytterdörr. Yrvaken öppnar jag & möter det som är en förälders värsta mardröm- 2 polismän. Vi skyndade verkligen för att hinna till sjukhuset innan det skulle vara försent, men det var försent när vi kom fram!!!
    Polisen berättade för mig att (min sons pappa hade haft han just den natten) det hade skett en "bilolycka" där min sons pappa var föraren. "bilolyckan" orsakades av snöoväder, ishalka samt RATTFYLLERI... Som då orsakade att min sons liv släcktes- medans hans 'pappa' klarade sig m ett skrapsår i pannan!
    Sen visar det sig att han har inte ens vettet, modet, manligheten att STÅ FÖR SITT BROTT!!!! Utan förs m klassikern; jag drack efter krocken, innan ni poliser å' ambulans kom t platsen.
    Jag har fortf inte gått vidare, jag gråter å' sörjer fortf varje dag!!! Skriver till/om Min Vackra lilla Ängel- som jag kallar han- flera ggr varje dag, överallt. Pratar m/till/om min Ozzy varje dag!
    Hur kan jag gå vidare? Hur kan jag förstå att jag får bli lycklig igen å' jag får se framtiden?
    Någon som vet, har tips el råd?
    Kram j.

• Svar på tråden Jag förlorade min son i trafiken- 'förövaren' var hans pappa!
  • vackra ängel

Tack! För orden. Jag har alltid skrivit, och är Tacksam över att jag fann orden/pennan/papperet! För det har hjälpt mig sen jag var barn många ggr o gör det än. Men. Allt kan inte läka m endast skrivandet.. Jag har ingen professionell Pers som jag pratar med. Nära o kära, absolut, men det är ju som sagt, inte nån 'hjälp' utan stöd- som jag är tacksam över! Min styvmamma är präst- du som här ovan nämnde det som förslag- men hon är ju lika personligt berörd/involverad som min riktiga mamma, hon är/var oxå mormor Jag har o kommer ALDRIG ATT FÖRLÅTA honom!!! NÅGONSIN! Värsta är att han aldrig stått för det han gjorde, utan ser hela händelsen som en 'olycka'... P.S. Det här är min första gång jag skriver på det här sättet om allt. Kanske är det ett litet första steg..? Jag vet inte. Men kanske?! Kram j.

• vackra ängel

Alla era ord värmer verkligen mitt hjärta! Blir så rörd å' vet inte vad jag ska skriva för att vara tydlig nog..? SKRIVER DETTA; TUSEN TACK!!! Jag får tårar men styrkan att försöka våga tro å' hoppas samt se framtiden... Inte en dag i taget, utan ETT ANDETAG ÅT GÅNGEN! Kramar i tusen

• vackra ängel

Tack till alla ni som skrivit så fina ord till mig! Jag blir så rörd. Men så tacksam. Era ord betyder mer än ni tror!!! Så mycket stöd jag känner att jag fått nu, (för mig känns det så) det har jag inte känt å' fått från min omgivning- på samma sätt, eller hur jag ska förklara?- och jag vet ej vad jag ska säga... Jag kommer att återkomma under dagen med lite mer skrivande!

• vackra ängel

Min Ozzy har en storasyster, då med en annan pappa, och hon var så stolt över att ha fått en lillebror När Ozzy gick bort, sa jag att han var i himlen å' pekade på stjärnan Sirius! Vi börj att gå t graven varje dag m nya blommor. Ronja pratade m ozzy varje dag, god morgon, godnatt osv. En dag överraskade Ronja mig med orden; "MAMMA, NU VILL JAG ATT MIN LILLEBROR OZZY SKA KOMMA TILLBAKA FRÅN HIMLEN, NER TILL OSS! FÖR JAG SAKNAR MIN LILLEBROR!"

Hur bemöter man detta? Mitt hjärta skar tusen ggr mera!!!

Inte bara jag förlorade. Min dotter förlorade även sin älskade lillebror:'(

Kram

• vackra ängel

Min Vackra lilla Ängel0:) Att sakna Dig varje dag, Ger mig Smärta o gör mig än mer svag- mitt hjärta, Är ej längre som det en gång var, förlorat livet mitt, Frågor utan svar, Himlen tog- livet ditt!!! Hann aldrig få lära dig säga; mamma.. Fick aldrig se dig börja gå, Ensam förlorad jag bredvid din kista fick stå, Gråter varje dag! Sörjer då jag vaknar, min själ är svag- ända jag vet, är att dig jag saknar! Vackra Ängel! Mamma älskar dig! See you in heaven

• vackra ängel

Snälla!!! Jag har verkligen förs på egen hand att få någon kontakt med min vackra lilla ängel, ozzy, där uppe i himlen...men utan resultat:'(

Snälla, finns någon här som kan förs hjälpa? Vill/måste(behöver få veta hur han har det!!! Snälla, någon?!

Kramar på förhand! Jezziy*

• vackra ängel

Jag försöker å' försöker, dag efter dag,

Hoppas och söker, men är fortfarande svag. Vill av hela mitt inre veta, att du det bra har. Få slippa dygnet runt leta- efter ett slags bevis eller svar.

Vi ska ses alldeles snart- jag o du- men behöver höra var du finns, jag kommer inte nu, men begåvats du var du är- då jag minns! Jag Älskar Dig Mitt Saknade Lilla Barn! Min son!!!

• vackra ängel

Såna fina medd ni alla svarar med! Jag blir så rörd, tacksam. Trodde aldrig när jag blev medlem o skrev första gången, att jag skulle få sån 'uppbackning' eller att jag skulle känna som jag gör!?! Även om det inte gör sorgen mindre, så känner jag mig så mkt mindre ensam..hoppas jag gör mig förstådd..? Tack! För att ni finns o för alla ord o kramar mm!!! Kram tillbax till er goa stöttande underbara hjärtan!! Jezziy

• vackra ängel

Åh TACK!! Jag försöker ta en dag i taget. Idag denna vackra lördag ska jag hälsa på min ängel med en fin blomma att plantera! Det är svårt att gå till graven men ändå är det enda platsen jag känner frid och känner mig nära. Där vågar jag gråta ut faktiskt, det känns tryggt på nåt 'konstigt' sätt. Tack igen. Och kramar från mig.

• vackra ängel

Jag vill så gärna tro att han har det bra! Jag vill tro att han är med min låtsaspappa, min x-a bror o min svärfar, (min nuvarande mans pappa, ej ozzys far) JAG VILL SÅ GÄRNA TRO DET! Men...?

• vackra ängel

Tack till dig 'mormor'.

Jag tror, eller hoppas i.a.f. att min ozzy blir omhändertagen där uppe i himlen. Jag vill tro, att min 'pappa' (den man som jag såg som far eftersom min biologiska förlorade den rätten tid i mitt liv) men att han skyddar ozzy! Och att min 'x-a storebror' busar med ozzy! Jag tror även att min svärfar- min nuvarande sambos far, som verkligen stöttat o funnits för mig- äntligen fick möta min ängel. Jag VILL VERKLIGEN HOPPAS att det är så, för det är det som ger mig lite trygghet om att min ängel inte är ensam!

Det var en fin berättelse du skrev o jag tror på det o att det är så! För livet kan väl ändå inte bara ta slut här? Någonting måste väl ändå finnas efter detta!?! Kram o tack igen för dina ord!

• vackra ängel

Mitt Liv blev fulländat då jag blev mamma t mina två.. Älskade att vara mamma älskade allt som hörde till. När du, min älskade ozzy togs ifrån mig/oss. Då dog halva mitt hjärta! Det kommer heller aldrig bli helt el lycklig t 100%. Jag lever för jag känner att du vill det- för din storasyster. Men min själ blir aldrig densamma, någonsin! Älskar dig min vackra lilla ängel!!!!

• vackra ängel

Jag bröt ihop totalt igår kväll.

Min son är död! Mitt barn! Allt kom som en chock- trots att jag vet...men. Jag tror jag är på väg att dö inombords?! Hur fortsätter jag orka leva med allt?

• vackra ängel

Tack J. Även om det inte tar bort smärtan osv, så blir jag så tacksam över dina ord! Jag vet att jag inte är ensam, men jag är ensam i mig själv. Jag har min familj men jag har ingen jag kan dela allt med- som har gått igenom samma. Känner mig ensam, splittrad, trasig, tom, full av alla dåliga känslor o tankar, vilsen, ja allt?! Tack åter igen för dina ord. Kramar i massor!

• vackra ängel

Mormor Anna. Kände att det var du.. Jo, jag har familjen, men jag kan inte prata m dom- kanske är jag en del av hindret..? Jag har förs be om professionell hjälp, senast i onsdags, men jag vet inte hur det blir? Dom säger en sak men inget händer! Jag har ingen ork just nu/längre att slåss, bråka, skrika om min mänskliga rättighet o kämpa för hjälp-då sjukvården mina kontakter VET allt. JAG ORKAR INTE!

TACK FÖR DINA ORD OCH ATT DU BRYR DIG! DU ÄR EN ÄNGEL ! Önskar dig all frid ro lycka osv? Du ÄR godhjärtad- fot känner jag. Kram

• vackra ängel

Min Vackra lilla Ängel.

Du var Mitt Allt, Du var Mitt liv o min framtid.

Då du togs ifrån mig- övergick hela mitt inre från varmt till kallt.

Fanns bara maktlöshet- inte ens någon strid..

Inga ord stöttar mig- i min saknad efter dig

Ingen kram hjälper mina tårar, nästan så de än mer sårar..

Vackra Ängel, vi ses snart igen,jag lovar dig!

Svar på tråden Jag förlorade min son i trafiken- 'förövaren' var hans pappa!