Inlägg från: Johannniii |Visa alla inlägg
  • Johannniii

Jag förlorade min son i trafiken- 'förövaren' var hans pappa!

Sänder massor med styrka! Önskar dig ett lyckligt liv trots detta hemska. Du kommer aldrig över det men lär dig leva och hantera det. Tänk nu på dig själv, lev och gör saker som får dig att må bra. Önskar jag kunde krama dig tills du blev av med smärtan du bär inom dig... KRAM

• Johannniii

Det finns ljus efter döden. Det sa dom på radion att dom kommit fram till för ett tag sedan. Så du måste tro!! Tro är det som tar oss framåt! Kram

• Johannniii

Usch jag mår dåligt när jag läser det du skriver.. Kan ju inte ens tänka mig hur du då känner dig.. Det går aldrig att laga.. Man får lära sig leva med det.. Men kan man någonsin lära sig det? Jag känner så innerligt med dig och önskar jag bara kunde krama om dig hårt.. Även om det inte tar din son tillbaka så åtminstone försöka dela smärtan med dig.. Jag finner inga fler ord för jag vet att ingenting kan laga dig. Kan bara säga.. Du är inte ensam. Det finns folk omkring dig som delar smärtan med dig

• Johannniii

Jag hoppas du på något sätt finner någon typ av frid, trots detta famlande i mörker! Önskar dig allt gott och att du på något vis skall känna lycka och glädje igen

• Johannniii
    vackra ängel skrev 2013-10-04 21:50:32 följande:

Mormor Anna. Kände att det var du.. Jo, jag har familjen, men jag kan inte prata m dom- kanske är jag en del av hindret..? Jag har förs be om professionell hjälp, senast i onsdags, men jag vet inte hur det blir? Dom säger en sak men inget händer! Jag har ingen ork just nu/längre att slåss, bråka, skrika om min mänskliga rättighet o kämpa för hjälp-då sjukvården mina kontakter VET allt. JAG ORKAR INTE!

TACK FÖR DINA ORD OCH ATT DU BRYR DIG! DU ÄR EN ÄNGEL ! Önskar dig all frid ro lycka osv? Du ÄR godhjärtad- fot känner jag. Kram

Undebara fina.. Jag lider så med dig. Sök privat hjälp. Inte inom länstinget utan någon privat psykolog. Set har hjälpt mig. De har inga papper på tidigare ting.. De tar emot dig så som du är i deras ögon nu. Kämpa på. Det finns ljus trots allt mörker. Jag lovar, rättvisa ska skipas och du ska bli glad igen, kanske aldrig hel, men kanske finner du något att fylla lite av tomrummet. Var stark, stå på dig, det finns ljus där framme!
Svar på tråden Jag förlorade min son i trafiken- 'förövaren' var hans pappa!