Pinsamt
Haskel skrev 2013-07-07 20:14:53 följande:
Om det är som du säger TS, så är min tolkning att hon "stöter" på dig. Nu är jag varken kvinna elller bi, men enligt hennes beteende verkar hon onekligen intresserad.Kanske har hon aldrig sett sig själv som bi, och blev lite chockad när du frågade först. Kanske var hon även trött, och hade inte minsta lust för "experiment". Men kanske blev hon väldigt smickrad, när hon fick lite distans till det hela. Men gör inget förhastat, följ med och ät middag och annat hon vill göra. Smickra henne, men gör inga närmanden. Jag tror att du ganska snart kommer att förstå om hon är intresserad, eller om hon just bara vill "rädda" vänskapen.
Jag vet egentligen inte vad hon har i sina tankar, hon beter sig som innan och är snäll jättesnäll mot mig. Förut kunde jag säga till henne att hon var" jättefin idag" men nu vågar jag inte säga nåt i fall hon tror att jag stöter på henne.
Det är så jobbigt nu att träffa henne varenda dag på jobbet och tänka på det som hände och att hon vet att jag gillar henne på alla sätt. Idag kom hon till mig med lite choklad och frågade om jag var sugen på nått söt
![Skäms Skäms](https://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-embarassed.gif)