Inlägg från: Anonym (jobbigt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jobbigt)

Pinsamt

Anonym (Crazy) skrev 2013-07-01 13:00:41 följande:

Jag har verkligen ångest just nu. Är själv i relation med en man sedan många år tillbaka. Och älskar honom. Men har fått starka känslor för en kvinnlig kollega. Vi var ute nyligen och skulle  bara ha roligt och festa. Efter att jag har druckit några glas så samlar jag mod och berättar att jag har känslor för henne och att jag vill hångla med henne. Hon blev bara tyst och säger sen ”det var jättegulligt att du har känslor för mig, men jag är trött just nu”. Vi hade druckit en del och det  var sent på natten. Vi skildes åt och det hände inget.

Vad fan skall jag göra nu? Det är så pinsamt att jag dör. Vi sitter på samma arbetsplats och träffas dagligen. Hon säger ingenting och jag skäms så mycket. Nu vet hon i alla fall hur jag känner och jag vill inte förlora henne som vän.

Jag vill prata med henne om det men vågar inte. Vad skall jag göra?????

jobbigt läge liksom. jösses!!!
    Har du nyss kommit på att du är bi eller har du varit med kvinnor tidigare?
  • Anonym (jobbigt)
    Anonym (Crazy) skrev 2013-07-01 13:08:56 följande:
    Jag har har aldrig varit med en kvinna förut och det är bara "Hon" jag är verkligen attraherad av och tycker om henne verkligen.

Jag måste prata med henne snart annars så dör jag snart :)
    Du måste uppdatera vad som händer!!
    fan, försök släta över det lite, eller hmm, jag vet inte.. riktigt jobbigt.
    Jag är som sagt väldigt nyfiken vad som händer.

håller tummarna att det går bra!
  • Anonym (jobbigt)
    Anonym (Crazy) skrev 2013-07-01 13:31:45 följande:
    Vad skulle du gjort i min sits?
    Ni verkar ju vara vänner så jag hade nog tagit nåt tillfälle ensam med personen och försökt att prata med denne i lugn och ro.

Du tog ju en chansning när du stötte på henne och det gick inte hem. Hade det gjort det så hade du ju ändå haft ett annan minst lika stort bekymmer i och med att du säger att du älskar din kille.

Han kanske inte delar/tycker om dina nyfunna känslor? vad vet jag?

Beroende på hur pass bra vänner ni är så kan det ju gå åt olika håll.
    Det är ju extra jobbigt att ni delar arbetsplats såklart och jag hoppas att hon är så pass rak och ärlig att hon behåller det som hänt för sig själv.
    Människor älskar att prata bakom rygg och det vill man ju inte på sitt arbete.

Jag hade nog bett om ursäkt och att jag inte visste vad jag gjorde. typ... eller nåt.

• Anonym (jobbigt)
    Anonym (Crazy) skrev 2013-07-01 13:08:56 följande:
    Jag har har aldrig varit med en kvinna förut och det är bara "Hon" jag är verkligen attraherad av och tycker om henne verkligen.

Jag måste prata med henne snart annars så dör jag snart :)
    hallå! Vad händer? Nyfiken ju!
Svar på tråden Pinsamt