Inlägg från: Anonym (Crazy) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Crazy)

Pinsamt

Jag har verkligen ångest just nu. Är själv i relation med en man sedan många år tillbaka. Och älskar honom. Men har fått starka känslor för en kvinnlig kollega. Vi var ute nyligen och skulle  bara ha roligt och festa. Efter att jag har druckit några glas så samlar jag mod och berättar att jag har känslor för henne och att jag vill hångla med henne. Hon blev bara tyst och säger sen ”det var jättegulligt att du har känslor för mig, men jag är trött just nu”. Vi hade druckit en del och det  var sent på natten. Vi skildes åt och det hände inget.

Vad fan skall jag göra nu? Det är så pinsamt att jag dör. Vi sitter på samma arbetsplats och träffas dagligen. Hon säger ingenting och jag skäms så mycket. Nu vet hon i alla fall hur jag känner och jag vill inte förlora henne som vän.

Jag vill prata med henne om det men vågar inte. Vad skall jag göra?????

• Svar på tråden Pinsamt
  • Anonym (Crazy)

Jag har har aldrig varit med en kvinna förut och det är bara "Hon" jag är verkligen attraherad av och tycker om henne verkligen.

Jag måste prata med henne snart annars så dör jag snart :)

• Anonym (Crazy)

Vad skulle du gjort i min sits?

• Anonym (Crazy)
    Anonym (jobbigt) skrev 2013-07-03 16:06:12 följande:
    hallå! Vad händer? Nyfiken ju!

Jag skrev mail till henne igår och förklarade hur obekväm jag känner mig och bad om ursäkt att jag satt oss i den här situationen. 

Det värsta var att hon skrev så här " Men herregud, det är absolut  ingenting att skämmas över. Vi är vuxna och kan hantera den här. Den här kommer inte förändra nåt mellan oss. Du är väldigt gullig  :) :) "
    Hon ville äta lunch med mig och betedde sig som vanligt medan jag höll på att dö  Skäms.

Idag skrev hon till mig om hur trevligt hon hade när vi var ute och att hon vill göra om det Förvånad.   Hon kom förbi min plats med en kopp kaffe.

Jag vet egentligen inte vad hon känner för mig. Bara för att hon är så förstående så är jag mer förtjust i henne. Har svårt att koncentrera mig på jobbet. Jag är egentligen inte ute efter att gifta mig med henne men skulle vilja gå ett steg längre.

Frågan är vad hon känner för mig egentligen?    
  • Anonym (Crazy)

Hon är definitivt en bra tjej Glad.

• Anonym (Crazy)
    paret skrev 2013-07-07 18:33:35 följande:
    Så går det då man är otrogen, du är lika otrogen med en kvinna som en annan man väl?

Du låter väldigt dömande och bitter. Har faktiskt  pratat med min kille om att jag är nyfiken på tjejer och han blev tänd på tanken Flört.

.
  • Anonym (Crazy)
    Anonym (Man som vart med) skrev 2013-07-10 10:23:58 följande:

Ja Pinsam... vad händer när ni går ut nästa gång?? Tror faktiskt HON stöter på dig då!!!
    Vad gör du då?? Kanske dax o ta tag i fantasin...

Min fru kom för tre år sedan med en sådan fråga till mig.. Hennes väninna hade stöt på henne på en utekväll..
    Frugan hade då skrattat bort det och gick hem till mig.. Berättade vad som hänt och att hon var smickrad o lite sugen.. men ville inte vara otrogen!! Jag sa då till henne, precis som din kille, att det e OK för mig.. Tjejer funkar.. Killar e lite annat att var otrogen med!!!!
    Så nästa gång de träffades var väninnan ångerfull o bad om ursäkt!! Frugan hade då sagt att hon var smickrad o funderade på detta.. kanske prova någon gång....
    Efter två veckor var de ensamma hemma hos oss och Grovhånglade då i soffan.. Inget sex, mest kyssar o smek..
    Nu ska de strax ha 'tjejkväll' igen.. Frugan säger att sex e inte så lockande... MEEEEEN kelet o Smeket var grymt!! Helt annat o smeka o bli smekt av en tjej!!!!

Så lycka till på din nästa date!!!

Det är underbart vilka härliga och förstående män ni är :)

Det har varit jobbigt dem sista dagarna på jobbet. Jag har undvikit att gå och fika med henne. Orkar bara inte sitta där och inte veta hon tycker om det hela. Skönt att man skall på semester nu, behöver komma ifrån henne. 

Idag sa hon "titta vad läcker han är som putsar fönster". Jag sa att jag inte bryr mig. Sen sa hon att hon ville bara reta mig lite. Hon gillar att se när jag är upprörd. VTF. Sen gick jag hem utan säga hej då .

Hon leker med mig bara. Så är det. Vet inte riktigt varför hon gör så.
Svar på tråden Pinsamt