Män med Thaibrudar
Om kvinnor skall vara kvinnliga så skall männen också vara maskulina.
I Sverige är inte många män manliga.
Svenska kvinnor blir livrädda när dom märker att deras fitta förlorar i värde. Helt plötsligt struntar många män i dom och väljer kvinnligare kvinnor. Äldre haggor som passerat 50 är dom allra räddaste dom vet att deras man kan byta ut som mot en vacker kvinna när som helst.
Gamma-männen, de som kommer efter alfa & beta männen är de där hämmade stackarna, för snälla, låg utbildning, bor kvar hos mamma.
Ska de ha en svensk tjej får de nöja sig med en överviktig frånskild 3 barnsmamma som lever på a-kassa.
Vill de ha en singeltjej åker de istället och hämtar en thailändska som gärna lagar mat, städar och pysslar om honom. Hon avgudar sin svenske partner. Han är ett riktigt kap för thai-tjejen, men en nolla för svenska tjejer.
De vill väl ha en tjej som ser ut och beter sig feminint
Verkar som vissa här känner sig hotade av orientaliska tjejer.
Eller så är dom rasister helt enkelt.
Men alltså varför försvara sig med att vi svenska tjejer skulle känna oss hotade, okvinnliga, avundsjuka, eller vara rasistiska?
Det finns svenska tjejer som är snyggare än mig, thaitjejer som är sötare men jag känner mig varken avundsjuk eller hotade av dem eftersom jag får ligga, får killar känner mig bekräftad.
Thaitjejer är de sista jag känner mig hotade av eftersom deras män aldrig fallit mig i smaken.
Kanske inte så konstigt att det tjatas om att svenska kvinnor bara är avundsjuka. För de här "åtråvärda" männen får ju en hel myrstack med tjejer på sig i Thailand :)
Jag känner en kille som absolut skulle kunna få 90% av tjejerna han möter på gatan. Han tränar och sköter om sitt utseende, han är orädd och socialt lagt och han har rest mycket och gillar att leva livet. Han är en rolig prick helt enkelt. En kille som både tjejer och killar gillar att ha omkring sig. Han ser dessutom bra ut! Som kille kan jag inte riktigt avgöra hur snygg han är på en skala, men jag skulle gissa att han är snyggare än 90-95% av sina jämnåriga.
Han har skaffat en thaibrud. Han tycker det är perfekt och säger att han aldrig någonsin kommer att gå tillbaka till en smågnällig och halvsur svensk tjej igen! Tar det slut så kommer han att åka ned och hämta en ny har han sagt. Hans tjej säger han är jättesnäll och nästan alltid glad. Hon är naturligtvis ledsen nån gång ibland, och då är hon ju ledsen, men det är inget tjutande och gnällande hela tiden till vardags. Hon är vänlig mot alla, och hon diskar och tvättar och fixar innan han ens hinner erbjuda sig att hjälpa till. Hon är som en helt komplett liten kn*lldocka i sängen enligt honom själv. Varför byta det mot en mullig svensk jämnårig tjej tycker han? Han uppmanar alla att "hämta" en thailändska! Varför ha en svensk tjej när man kan vakna av en avsugning varje morgon och få hemmet städat och disken diskad medans man är på jobbet tycker han..
Enda nackdelen är att hon är lite halvdyr i drift. Han förstår att hon längtar hem och han har skaffat det snabbaste bredbandet till henne och en dyr mobil och sånt..
Själv fattar jag inte vad man har för intellektuellt utbyte av en partner som man bara kan kommunicera på knagglig engelska med!
Jobbar inom olja.
När man jobbar utomlands långa tider så är det mycket vanligt att svenska tjejer är otrogna.