Män med Thaibrudar
Anonym (Krass) skrev 2013-08-08 14:04:31 följande:
Klart som fan att män som välj thaibrudar är "udda". Det är folk som lite avvikande personligheter och svårt med det sociala, inte sällan folk med inte världens högsta iq, där utbudet den svenska marknaden i Norrlands inland är rätt kasst, för alla tjejer har flyttat därifrån, emedan de bor kvar och ärvt familjemedlem eller familjeföretaget. Det finns även den typen som är av åsikten att svenska kvinnor har för mkt krav och sonika är d lätt fixat skaffa sig allt man behöver och önskar sig, dera schans till familj (vem vill leva ensam, hur korkad man än är?)då situationen ofta är lite win-win, även om jag betvivlar starkt att det är någon fråga om känslor inblandade i 99% av fallen från kvinnornas sida. Det här är business. Dock finns det en hel del otäcka människor där ute, och dessvärre är det oftast den med pengar som har makten, och den som rotar upp sig från sitt hemland som råkar illa ut. Det här ser jag dagligen då jag bor nära detta, och även jobbar med vård och får höra ett och annat. Det är inte gossarna med alla knivar hemma i regel, snälla men dumma och får inga svenska tjejer.Utstrålning, karisma och intelligens är så viktigt för oss tjejer. Synd bara att dessa killar så ofta är players.