• Anonym (hardyyyy)

IRANIER VS ARABER-vilken av dom är bättre i sängen??

ja som rubriken lyder...

vilekn av dessa gillar ni/anser/tycker ni bättre sängen? 

PS- jag vet, jag vet, detta är ett jätte, jätte, jätte fånigt inlägg egentligen , men men vill bara vet av ren nyfikenhet
    ! :)      

• Svar på tråden IRANIER VS ARABER-vilken av dom är bättre i sängen??
  • Zappe
    Anonym (Kvinna 27år) skrev 2017-06-02 10:52:35 följande:

Räknas inte Iranier som araber. I vilket fall så är alla dessa riktigt usla älskare! En väldig skillnad mot svenska killar som bryr sej mer om tjejen i sängen!

Nej, iranier är perser.
  • Anonym (Kvinna 27år)
    Zappe skrev 2017-06-02 11:18:41 följande:
    Nej, iranier är perser.
    Lika usla och småkukade älskare i vilket fall....
  • Zappe
    Anonym (Kvinna 27år) skrev 2017-06-02 12:27:11 följande:

Lika usla och småkukade älskare i vilket fall....

Dagens I-landsproblem.
  • Anonym (Thai wanna boom boom)

Jag har legat med det mesta i världen. Allt från långa ståtliga finskor med höga kindknotor till araber långt nere i mellanöstern. Persier från iran hör till dom bättre. Har dock inte haft sex på plats i iran såklart och denna kvinna kanske var försvenskad? Skön, djup och vacker!! 
    Araber... njaee.. not my cup of tea. Turkiskor är de jag gillar sämst..

Längtar efter att få sätta på en bystig kort och smal thailänska nu. Har konstigt nog aldrig skett mig! Detta trots att jag en gång gick på thai-massage på ett "säkert" ställe enligt min polare. Fick ingen fråga om en happy-ending och ville inte skämma ut henne genom att fråga heller.

• Zappe
    Anonym (Thai wanna boom boom) skrev 2017-06-02 14:13:28 följande:

Jag har legat med det mesta i världen. Allt från långa ståtliga finskor med höga kindknotor till araber långt nere i mellanöstern. Persier från iran hör till dom bättre. Har dock inte haft sex på plats i iran såklart och denna kvinna kanske var försvenskad? Skön, djup och vacker!! 

Araber... njaee.. not my cup of tea. Turkiskor är de jag gillar sämst..

Längtar efter att få sätta på en bystig kort och smal thailänska nu. Har konstigt nog aldrig skett mig! Detta trots att jag en gång gick på thai-massage på ett "säkert" ställe enligt min polare. Fick ingen fråga om en happy-ending och ville inte skämma ut henne genom att fråga heller.

Fråga, är det vanligt med japanskor som inte är undergivna? Rentav dominanta?
    Zappe skrev 2017-06-02 14:20:12 följande:
    Fråga, är det vanligt med japanskor som inte är undergivna? Rentav dominanta?
    Jag var tillsammans med en japanska i ett par, tre veckor en sommar i början på 2000-talet.
    sjukt snäll men lite mysko till sättet enligt mig. Ville inte ha sex varje gång vi träffades och gillade att bli tagen bakifrån helst av allt. Liten skön rumpa och underbar att hålla i höfterna och trycka på vid klimax.. Stönade precis så där ljust som du ser på porrfilmerna.

Var inte mycket för pillow-talk heller efteråt om jag minns rätt.

Idag är hon tillsammans med en kille som jag brukar se på tv ibland. Avundas honom för senast jag såg henne på gallerian för nåt år sen var hon lika het om inte hetare... Grrrrr!!
  • Zappe
    Anonym (Thai wanna boom boom) skrev 2017-06-02 14:32:17 följande:

Jag var tillsammans med en japanska i ett par, tre veckor en sommar i början på 2000-talet.

sjukt snäll men lite mysko till sättet enligt mig. Ville inte ha sex varje gång vi träffades och gillade att bli tagen bakifrån helst av allt. Liten skön rumpa och underbar att hålla i höfterna och trycka på vid klimax.. Stönade precis så där ljust som du ser på porrfilmerna.

Var inte mycket för pillow-talk heller efteråt om jag minns rätt.

Idag är hon tillsammans med en kille som jag brukar se på tv ibland. Avundas honom för senast jag såg henne på gallerian för nåt år sen var hon lika het om inte hetare... Grrrrr!!

Ok, är hon den enda japanska du varit med?
    Zappe skrev 2017-06-02 14:59:52 följande:
    Ok, är hon den enda japanska du varit med?
    ja tyvärr... En koreanska är närmast.
  • MrFlex

Hur rimligt är det att klassificera älskares kompetens beroende på nationalitet? Finns det inta alla sorter i alla länder?

Även om det nu fanns vissa specifika egenskaper som kunde kopplas till nationalitet, måste man inte då ha sex med jävligt många från det landet för att kunna uttala sig med någon form av säkerhet?

En eller två araber kan väl knappast få representera ett helt folkslag?

• Ixie87

Hej

Min man är arab o dem e fuckin gudar i sängen asså. Han o hans 50 kusiner knolla maj riktig hård. Skönt som fan dog nästan av njutning

Hihihi

Svar på tråden IRANIER VS ARABER-vilken av dom är bättre i sängen??