• Anonym (hardyyyy)

IRANIER VS ARABER-vilken av dom är bättre i sängen??

ja som rubriken lyder...

vilekn av dessa gillar ni/anser/tycker ni bättre sängen? 

PS- jag vet, jag vet, detta är ett jätte, jätte, jätte fånigt inlägg egentligen , men men vill bara vet av ren nyfikenhet
    ! :)      

• Svar på tråden IRANIER VS ARABER-vilken av dom är bättre i sängen??
  • The Riddler

Du säger ju det själv. Fånigt inlägg ! 
    Hur man presterar i sängen hör knappast ihop med etnicitet, hur man än väljer att vrida & vända på det hela

Men persiska tjejer kan ju bara vara för vackra, nästan så att man inte vet vad man ska ta sig till. Dock är arabiska brudar inte efter direkt, menar...libanesiska brudar, damn  

Everything I tell you is a lie, including this.
  • Ermenegildo

Helt klart perser. De är seniga, uthålliga och intelligenta medan araberna är mer explosiva och egoistiska.  Det är vetenskapligt bevisat.

Förr visste jag inte hur jag skulle avsluta mina inlägg men nu
  • The Riddler
    Ermenegildo skrev 2013-06-26 20:46:01 följande:
    Helt klart perser. De är seniga, uthålliga och intelligenta medan araberna är mer explosiva och egoistiska.  Det är vetenskapligt bevisat.
    Intressant
    Everything I tell you is a lie, including this.
  • Anonym (Rebecca)
    Ermenegildo skrev 2013-06-26 20:46:01 följande:
  • Anonym (värdelösa)

Ingen skillnad, iranier och araber är lika mycket inriktade på att få oralsex men inte att ge något tillbaka. Tänker enbart på sin egen njutning = egoister är vad dom är.

• Gräsrot

Ingen av dem..
    Men grönländska tjejer däremot.... ojojoj *dreglar*

Tungan ute

• Perplex

Ingen erfarenhet av arabiska eller persiska tjejer pga att jag inte har sex med sådana. Men av de jag snackat med som haft det säger att persiska kvinnor är mycket bättre än arabiska kvinnor. Arabiska kvinnor är dock heta på gröten om man vill ha analsex, förmodligen på grund utav deras hederskultur.
    Så jag antar att ska jag gå efter det dessa personer sagt så är persiska tjejer bättre på att knulla.

Svar på tråden IRANIER VS ARABER-vilken av dom är bättre i sängen??