Inlägg från: Ina008 |Visa alla inlägg
  • Ina008

Vad skulle du säga om din dotter ville ha detta på sig?

Oj oj vad många i tråden börjar bli gröna :D om en tjej har snygg kropp och kan föra sig i så kort klänning varför inte? Det hade dock varit smaklöst om en som vägde 100 dragit på sig klänningen...... Skärp er ni hade säkerligen haft sån klänning om ni kunnat!

• Ina008

Klart där är skillnad men nu skrev jag om tjejen i fråga kan föra sig! Och då menar jag att hon ska kunna gå naken ute och så länge hon har respekt för sig själv inger hon respekt då kan det kvitta vad hon har på sig eller?

• Ina008

Puss:
    Nu handlade inte tråden om att bli skadad eller inte den handlade om vad vi tyckte om att tjejen skulle ha en sån klänning och där efter svarade jag. Klart att hon kan bli skadad men det kan hon lik väl bli med en hel eskimå dress! Det kvittar vad man har på sig man kan bli på hoppas och våldtagen endå..... Jag hade inte haft problem me att min dotter klädde sig på set viset så länge hon kan föra sig i kläderna hon har på sig.

• Ina008

Vampyria2:
    Jag vet att världen fungerar på det viset och att folk dömer efter vad man har på sig.
    Jag fungerar dock som så att jag skiter fullständigt i vad andra människor tycker så länge jag trivs i det själv....(skulle aldrig ha på mig en så kort klänning) men hade inte reagerat om en tjej på 16 bast hade en.....

• Ina008

Hoppipankaka:
    Du verkar inte förstå vad jag pratar om så diskussion med dig är inte lönt att ha..... Jag har inte kommenterat ditt tycke eller du tolkar det som så? Sen art klänningen är smaklös i ditt tycke är en sak att jag tycker att en 16 åring kan ha det på sig är en annan sak!

• Ina008

Hoppipankaka:
    Jag är inte den som skriver på forumet är mer den som läser och efter ett tag märker man vilka medlemmar som alltid är inne på sådana här trådar och kommenterar att det är så gräsligt ditten o datten ..... Därför var jag bara tvungen att kommentera.....för dom verkar inte annat än avundsjuka

• Ina008

Vampyria2:
    Och det tycker jag att du har helt rätt i och du har bra uppfostrings metod.
    Men att börja gapa om att nä fy vad gräsligt du kan bli våldtagen hit och dit är att ta i enligt mig..... Man ska få ha på sig vad man själv tycker är okej och vad man trivs i sen så ska man också kunna föra sig i kläderna då är det helt okej att gå så!

Svar på tråden Vad skulle du säga om din dotter ville ha detta på sig?