Har alla symptom utom håravfall och sömnproblem. Kan du skicka PM till mig med mer info så uppskattas det:) jag har läst länkarna annars och känner igen mig i mycket. Jag satte in spiralen i november förra året men har inte haft några symptom alls förrens i april då jag höll på att svimma ett par ggr när jag åkte pendel. Bortförklarade det hela med att jag haft en dålig dag el dyl. Fattade inte att det var mindre attacker redan då... Men nu i mitten av juni slog panikångesten till med full kraft så det inte gick att förneka vad som hände. Alla symptom rasade över mig och jag blev sjukskriven...ska börja jobba 50% imorgon och se hur det går. Man kan ju inte gömma sig för världen heller. Vill inget hellre än att bli mitt gamla, självsäkra, positiva jag igen.. Svårt att veta vad mina problem beror på. Det kan ju faktiskt vara stressrelaterat då jag pluggar heltid på universitet, jobba mycket extra samt har småbarn, villa osv... Vore ju inte så konstigt om man bränt ut sig;) men jag ska definitivt ta ut spiralen så fort jag får en tid hos BM. Gör som sagt allt för att slippa ångesten/ oron och då får man helt enkelt ta bort ett moment i taget med uteslutningsmetoden.. Försöker köra en hel del mindfullness, äta magnesium, johannesört och B vitamin för att stärka och lugna kroppen. Tack för att du svarade så snabbt! Känns skönt att få lite stöd i mörkret..