• Cattis86

Vi har fått BARNBESKED!!!!!!!! <3

Åhhhh jag måste bara få berätta!!!! Jag har aldrig varit så lycklig i heeeeela mitt liv!!!!!! <3 Vi fick barnbesked igår!!! Vi har fått en helt UNDERBART söt liten pojke på 1 år och 5 månader!!! Han är det finaste barn jag någonsin sett och vi är såååå lyckliga! !! :D

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-12 08:29
    Herregud, VARFÖR blev det en ledsen smiley framför inlägget??? Det ska såklart vara en glad!!! :D ska d va!!
  • Svar på tråden Vi har fått BARNBESKED!!!!!!!! <3
  • cisse

Så himla kul!! Grattis! Då fick ni vänta på BB ca 9-10 mån då?

• FjärilVingad73
    Cattis86 skrev 2013-06-12 08:21:01 följande:

Åhhhh jag måste bara få berätta!!!! Jag har aldrig varit så lycklig i heeeeela mitt liv!!!!!! <3 Vi fick barnbesked igår!!! Vi har fått en helt UNDERBART söt liten pojke på 1 år och 5 månader!!! Han är det finaste barn jag någonsin sett och vi är såååå lyckliga! !! :D

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-12 08:29

Herregud, VARFÖR blev det en ledsen smiley framför inlägget??? Det ska såklart vara en glad!!! :D ska d va!!
    Grattis! Låter underbart!
  • Cattis86

Hej alla! Ber om ursäkt att jag inte svarat tidigare, har inte varit här inne nånting.. Men TACK så jättemycket allihop!! Vi är såååå lyckliga!!! <3 :') Jag antar att dem flesta av er vet vad jag menar när jag säger att mammalyckan är svår att beskriva med ord!!

I juli var vi och hälsade på våran lilla pojke under några dagar, och snart är det dax för resa nr. 2! :) Den 30 Augusti åker vi igen :D Sen får vi äntligen åka hem tillsammans alla tre! Längtar såååå otorligt mycket!!!

Svar på tråden Vi har fått BARNBESKED!!!!!!!! <3