• Cattis86

Vi har fått BARNBESKED!!!!!!!! <3

Åhhhh jag måste bara få berätta!!!! Jag har aldrig varit så lycklig i heeeeela mitt liv!!!!!! <3 Vi fick barnbesked igår!!! Vi har fått en helt UNDERBART söt liten pojke på 1 år och 5 månader!!! Han är det finaste barn jag någonsin sett och vi är såååå lyckliga! !! :D

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-12 08:29
    Herregud, VARFÖR blev det en ledsen smiley framför inlägget??? Det ska såklart vara en glad!!! :D ska d va!!
  • Svar på tråden Vi har fått BARNBESKED!!!!!!!! <3
  • Aileen Allannah
    trz skrev 2013-06-12 16:57:54 följande:
    Har ts någon blogg eller så? Eller hur vet ni ålder och kön?
    Via appen såg jag inte heller ålder och kön, jag tror det bryts efter första hjärtat.
  • Emeli
    Vilken underbar nyhet. Varmt grattis! När tror ni att ni får åka och hämta honom?
  • ZoZoZ

Underbart! Stort GRATTIS! Jag hoppas att ni snart får träffa ert barn.

• trz

Kan inte någon kopiera ts och skriva i tråden då? :)

• soffanloppan

Grattis!

Jag glömmer aldrig den dagen då AC ringde och berättade om vår lille son som väntade på oss i Korea :)

Är bara lite nyfiken, hur fungerar adoptionsprocessen i ert land? dröjer det länge innan ni får åka? flera resor? eller hur fungerar det * nyfiken*

än en gång..Stort Grattis!! 

• Aileen Allannah
    Cattis86 skrev 2013-06-12 08:21:01 följande:
    Åhhhh jag måste bara få berätta!!!! Jag har aldrig varit så lycklig i heeeeela mitt liv!!!!!! <3 Vi fick barnbesked igår!!! Vi har fått en helt UNDERBART söt liten pojke på 1 år och 5 månader!!! Han är det finaste barn jag någonsin sett och vi är såååå lyckliga! !! :D

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-12 08:29
    Herregud, VARFÖR blev det en ledsen smiley framför inlägget??? Det ska såklart vara en glad!!! :D ska d va!!
    Här trz!
Svar på tråden Vi har fått BARNBESKED!!!!!!!! <3