Inlägg från: Förväntanstid |Visa alla inlägg
  • Förväntanstid

Varför kollar folk på just dig?

Furstinna skrev 2013-06-12 14:11:42 följande:
    Män har alltid kollat på mig och med största sannolikhet för att jag är attraktiv. Det är ganska tydligt. Kvinnor tittar ibland snett åt mitt håll och de gånger jag uppmärksammar det är det inga vackra kvinnor som står och blänger, stackarna. Det händer oftast då jag har mitt barn med mig. Hände ännu mer när flickan va yngre.

Släng upp ett par bilder så vi får se på undret!
  • Förväntanstid
    Furstinna skrev 2013-06-12 18:28:43 följande:
    ;) just love it!

Jag vill se bilder. Jag brukar nämligen tycka att de som själva påstår att de är snygga nästan alltid ser billiga och översminkade ut. Ditmålade ögonbryn, överblonderade el. liknande.
  • Förväntanstid
    Furstinna skrev 2013-06-12 20:11:05 följande:
    Jag lägger inte upp bilder på nätet och din åsikt intresserar mig inte. Det du beskriver tycker inte jag heller är speciellt attraktivt men trivs dom med det så är det inte mitt bekymmer.

Värst vad purken du låter. Får man inte fråga? Är du svartsjuk på något, för så är det väl om någon inte tycker samma?
  • Förväntanstid
    Sveamarie skrev 2013-06-13 13:13:17 följande:
    Påpekade ju bara någonting uppenbart som vem som helst hade kunna läsa sig till... hon som hackade på Furstinna förstod uppenbarligen att det var hon jag menade eftersom hon försökte förklara sig sen... Måste även säga att jag tycker att du skröt mer i din trådstart än vad jag gjorde i min och ändå låter de dig hållas... undrar varför? ;) 

Jag frågade om man kunde få se en bild. Hacka är jag dålig på. Ser inte syftet. Nyfiken är jag däremot. Jag brukar inte själv bli tagen för ful och har hört motsatsen flera ggr men jag vet inte vad jag skulle vinna på att påstå att "alla tycker jag är snygg", känns konstigt.
Svar på tråden Varför kollar folk på just dig?