Inlägg från: Furstinna |Visa alla inlägg
  • Furstinna

Varför kollar folk på just dig?

Män har alltid kollat på mig och med största sannolikhet för att jag är attraktiv. Det är ganska tydligt. Kvinnor tittar ibland snett åt mitt håll och de gånger jag uppmärksammar det är det inga vackra kvinnor som står och blänger, stackarna. Det händer oftast då jag har mitt barn med mig. Hände ännu mer när flickan va yngre.

• Furstinna
    Sveamarie skrev 2013-06-12 16:30:56 följande:
    Märkte att det började hackas på dig direkt när du skrev detta. Visst är det underbart med bittra människor?

Kram på dig! 

;) just love it!
  • Furstinna
    Förväntanstid skrev 2013-06-12 19:27:56 följande:
    Jag vill se bilder. Jag brukar nämligen tycka att de som själva påstår att de är snygga nästan alltid ser billiga och översminkade ut. Ditmålade ögonbryn, överblonderade el. liknande.

Jag lägger inte upp bilder på nätet och din åsikt intresserar mig inte. Det du beskriver tycker inte jag heller är speciellt attraktivt men trivs dom med det så är det inte mitt bekymmer.
  • Furstinna
    gertie skrev 2013-06-12 20:56:33 följande:
    Jag rä stunning och jag ser absolut inte ut så

• Furstinna
    Förväntanstid skrev 2013-06-12 21:29:27 följande:
    Värst vad purken du låter. Får man inte fråga? Är du svartsjuk på något, för så är det väl om någon inte tycker samma?

Du fråga och fick ett svar..? Hehe svartsjuk nej, avundsjuk ja absolut är jag det ibland och det talar jag om. T.ex är jag grymt avundsjuk på mina två bästa väninnor som nyss fått två urgulliga bebisar. Jag vill också ha en :)
  • Furstinna
    Förväntanstid skrev 2013-06-13 14:43:57 följande:
    Jag frågade om man kunde få se en bild. Hacka är jag dålig på. Ser inte syftet. Nyfiken är jag däremot. Jag brukar inte själv bli tagen för ful och har hört motsatsen flera ggr men jag vet inte vad jag skulle vinna på att påstå att "alla tycker jag är snygg", känns konstigt.

Har någon påstått "att alla tycker jag är snygg"?
  • Furstinna
    gertie skrev 2013-06-14 22:36:50 följande:
    Man kan säga att jag påstod det och det står jag för. Sen är jag inte intresserad av att överbevisa det, för ett gäng forum-mammor, jag är trygg i vetskapen att jag är snygg/vacker/sexig (ja, allt det där till och med). Ibland är det kul med uppmärksamhet och ibland är det inte kul, är inte bekväm med män som verkligen stirrar och synar mig upp och ner). Det som är roligast att är komplimanger från kvinnor, sånt gillar jag! och att bjussa på fina komplimanger till andra kvinnor tyder på fin egen självkänsla! Själv försöker jag ge komplimanger så fort tillfälle ges, viktigt att man verkligen menar det bara. 

Jag är säker på att du är skitsnygg! Varför ska det vara så fel att erkänna att man är snygg. Jag är snygg och jag är glad för det :D
Svar på tråden Varför kollar folk på just dig?