Anton Chigurh skrev 2013-06-12 22:40:42 följande:
Jo, lite så Flisan, jag trivs med att gå i camo-byxor och svart linne, eller militärgrönt, och ja, jag gillar när folk tittar till på mig, speciellt när Damerna ger mig uppskattande blickar och/eller ett litet smil, och jag tänker klä mig i camo-byxor tills det är dags att checka in på Himlaexpressen, för inte fan blir det hissen en våning ner så snäll som jag är, i alle fall, Flisan, jag kommer klä mig precis som jag känner för, sen skiter jag fullständigt i vilket födelsedatum som står i körkortet, det verkar onekligen som Malte har problem med det, jag anses ju vara förståndshandikappad pga av mitt sätt att klä mig, och det var visst värre ju äldre jag var, jag är 50 som sagt, fast om Malte, eller någon annan, anser mig vara en, citat..."retard" slut citat, pga av mitt sätt att klä mig, så kan jag tugga i mig det utan att bli det minsta deprimerad. Det lovar jag dig.
Jaja, linnet jag hade på Elmia, Bilsport Performance vad det på bilden nedan, jag köpte faktiskt linnet på Elmia, dom såldes strax innanför ingången, och jag tyckte det var synnerligen lämpligt att ha det på mig resten av dagen. På mässan då. Camo-byxorna får du och Malte föreställa er, men det var vanliga fältuniform 90 byxor.
Jag kanske bör tillägga att jag bär kostym vid begravningar och liknande tillställningar, jag är konsekvent, men inte så konsekvent.
Och förresten är jag jävligt snygg i kostym också.....
Du "Tante", du får nog helt enkelt acceptera att vi kollar på dig av olika anledningar "skratt"