Flisan79 skrev 2013-06-12 16:32:22 följande:
Malteser: ok, ett felaktigt antagande från mig
Anton: det var ju lite baserat på din reaktion över maltesers kommentar. Men du kan ju såklart varit ironisk.
Om jag inte missminner mig så är du ganska deffad.
Att "visa upp" det i tex ett linne ger nog alltid lite blickar av olika anledningar.Jo, lite så
Flisan, jag trivs med att gå i camo-byxor och svart linne,
eller militärgrönt, och ja, jag gillar när folk tittar till på mig, speciellt när Damerna ger mig uppskattande blickar och/eller ett litet smil, och jag tänker klä mig i camo-byxor tills det är dags att checka in på Himlaexpressen, för
inte fan blir det hissen en våning ner så snäll som jag är, i alle fall,
Flisan, jag kommer klä mig
precis som jag känner för, sen skiter jag
fullständigt i vilket födelsedatum som står i körkortet, det verkar onekligen som
Malte har problem med det, jag anses ju vara förståndshandikappad pga av mitt sätt att klä mig, och det var visst värre ju äldre jag var, jag är 50 som sagt, fast om
Malte, eller någon annan, anser mig vara en, citat..."
retard" slut citat, pga av mitt sätt att klä mig, så kan jag tugga i mig det utan att bli det minsta deprimerad. Det lovar jag dig.
Jaja, linnet jag hade på
Elmia, Bilsport Performance vad det på bilden nedan, jag köpte faktiskt linnet på
Elmia, dom såldes strax innanför ingången, och jag tyckte det var synnerligen lämpligt att ha det på mig resten av dagen. På mässan då. Camo-byxorna får du och
Malte föreställa er, men det var vanliga fältuniform 90 byxor.
Jag kanske bör tillägga att jag bär kostym vid begravningar och liknande tillställningar, jag är konsekvent, men inte
så konsekvent.
Och förresten är jag
jävligt snygg i kostym också.....