Inlägg från: Björnmossa |Visa alla inlägg
  • Björnmossa

Varför kollar folk på just dig?

Det beror nog helt på situationen. Tolkar den andra olika beroende på vad jag har på mig, vad jag håller på med, om jag har fixat håret eller inte, vem jag är tillsammans med, vem den andra är, hur jag uppfattar att den andra ser ut i ansiktet och vilket humör jag är på.

• Björnmossa
    Lemonysnickets skrev 2013-06-12 15:35:57 följande:
    Antagligen för att jag har väldigt ljust hår, det får jag höra mycket, eller för att jag skrattar väldigt högt, och någon vänder sig för att se vem det är - cheer up, liksom! Cool

Jag avskyr verkligen när folk bara rå-glor, tycker det är grymt oartigt, och känner då för att fråga om det är något

För ett par veckor sedan hände det på tunnelbanan, en tjej satt och bara stirrade, jätteobekvämt.

Till slut blev jag lite irriterad on lyfte på ögonbrynet och såg till frågande på henne, varvid hon utbrast "Men gud förlåt, satt bara och funderade på vilken läppstift du har, är det MAC?" 

Så ibland kanske det är sådant! 
    Haha =). En gång när jag var i skoköpartagen satt jag och slötittade jättelänge på ett tjejgäng som fikade på samma café, fast med blicken liksom under deras bord för att se dojorna. Lite pinsamt när de upptäckte mig
Svar på tråden Varför kollar folk på just dig?