Inlägg från: busbajsen |Visa alla inlägg
  • busbajsen

Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?

Hoppar gärna in i tråden jag också. Är nu i vecka 35 (34+3) och är beräknad till den 23/7. Men jag tror att Bebben tittar ut tidigare än så då jag blev flyttad hela tio dagar när vi var på UL, har stenkoll på när Bebben blev till. Vi har även varit iväg på ett tillväxt UL då jag tidigt i graviditeten fick ta en stor dos cortison vilket kan hämma tillväxten.

• busbajsen

Går in i vecka 36 imorgon. Mår fortfarande kanon och ska jobba tre veckor till innan det vankas semester. Längtar sååå efter att få hålla knytet i famnen. Är beräknad till den 23/7 och har en son som blir den den 22/7. Hur kommer ni höra när det kommer till amningen?

• busbajsen

Jag kommer tyvärr inte kunna amma den här gången, vilket känns oerhört jobbigt. Ammade sonen tills han var ca 9 månader och det gick hur bra som helst. Sedan var jag tvungen att sluta på dagen då jag fick diagnosen MS och de skulle sätta in medicin. Eftersom jag har e väldigt aktiv MS så vill min läkare att jag inte ens ak börja amma den här gången utan börja medicinera så snart det bara går. Känns inte kul alls men jag antar att jag måste tänka på mig själv när det kommer till detta. Rynkar på näsan

Om man inte ska amma all, vad ska man använda för flaska då?

• busbajsen

Jag fick göra TUL pga oron för att Bebben var för liten. Eftersom jag har MS och fick ett skov när jag var i vecka sju så var jag tvungen att ta en dunderdos kortison. Detta kan hämma tillväxten av barnet.

• busbajsen
    carro93 skrev 2013-06-26 20:38:02 följande:
    Jag känner absolut ingenting! Inte ens sammandragningar har jag, vet inte om det är bra eller dåligt? Däremot mängder med flytningar :( Inte alls kul! Känns som att det blivit mer flytningar senaste tiden men det är väl rätt vanligt med mycket flytningar antar jag.

Spännande, det kanske är på gång :) Vilken vecka är du i?

Jag känner inget heller och det gjorde jag inte med sonen heller. Inte svullen och jobbar fortfarande, förskollärare, utan problem. Är i vecka 37 (36+2)
Svar på tråden Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?