barnvagnstips?
kronan city 6495:. supersmidig skön att köra. Vill du ha billigare så brio smile, med skön att köra. Dessa gillar jag just nu mest. =)
kronan city 6495:. supersmidig skön att köra. Vill du ha billigare så brio smile, med skön att köra. Dessa gillar jag just nu mest. =)
Är säljare och tycker den verkar super. Även kunder som hunnit prova den verkar nöjd med den. Den har de jag gillar i en vagn. Funderar själv på den nu till barn tre. :)
oj de har jag inte varit med om sufletten den har ju extra skärm att dra fram är de jag gillar med den att den är så långt fram. Sen måste du ju inte ta isär vagnen ifall du har plats att fälla den som den är så går det ju jättebra, är bara om du vill få den så liten som möjligt i bilen som du gör det men inget måste.
Har sålt kronan i nått år å än så länge peppar, peppar inga reklamationer. Men de kan såklart komma men vi har sålt mycket av de vagnarna dock är ju city ny. Men ja de är ju de jag sett, gäller att hitta den vagnen man själv tycker är smidigast för sitt användande såklart.