Haha, jag älskar imagine you and me. Och kyss mig. Och L-word ;) Men lite väl uppenbart att bjuda på det va?
Men okej, helgen då.
Jag hängde med henne hem till henne föräldrar (de bor i närheten men jag har aldrig varit där förut då vi båda har egna lägenheter som vi hellre hänger i). Hennes mamma och pappa skulle ut på kvällen, typ på bio eller något, så jag träffade dem bara snabbt innan de stack. De har inte jättebra relation så jag tror inte att hon har pratat så mycket om mig med dem (eller om eventuella känslor) men jag inbillade mig ändå att de verkade väldigt glada och samtidigt lite nervösa över att träffa mig. Men jag kanske övertolkar.
Vi gjorde i ordning lite fruktsallad och glass och satte oss ute på deras veranda, de har som en utesoffa där som vi satt i. När vi hade ätit upp blev det att vi halvsatt/halvlåg kvar i soffan och snackade medan de blev mörkare ute. Vi hämtade en filt som vi la över oss (vi låg i varsin ände med fötterna mot varandra/fötterna lite omlott om ni förstår). Sedan började hon klia mig på ryggen med handen upp under tröjan. Jag hade ett ganska tajt linne så hon sa att hon skulle komma åt bättre om jag tog av det, vilket jag gjorde. Efter det satt jag och halvkliade henne på armen lite, och hon lade sig ner. Jag trängde mig ned bredvid och sedan låg vi där och pratade/ halvsov i flera timmar. Tyvärr bor jag i närheten, så det var ingen av oss som förde på tal att jag kunde sova över.... Alltså, vi låg ändå i hennes soffa, jag i endast shorts och bh och hon i t-shirt och trosor (hon tog av dig jeansen för att de var stela och obekväma). Säger det inte något att hon ändå är bekväm med det? Vi höll väl inte direkt om varandra, men vi låg ju två pers på smal yta, under samma filt...
Samtidigt har jag på senare tid märkt att hon börjat lita mer och mer på mig och berättar jobbiga saker om sin familj osv. Hon säger att hon inte riktigt hr kunnat prata med någon om detta förut, så en del av mig är ju lite rädd att hon mer ser mig som ett stöd och en trygghet och att det är därför hon gillar att kramas massa osv. Lite som man kramar en mamma eller en syster?