• kinna82

Att kyssa en tjej

När ska ni ses igen? Är dina känslor fortfarande de samma? Längtar du fortfarande efter att kyssa henne? Har det blivit mer efter all kroppskontakt ni har? Jag har nog aldrig hoppats så mycket på ett par som jag hoppas på er

• kinna82
    Anonym (villmenvågarinte) skrev 2013-08-19 15:35:03 följande:
    Okej tjurisar! Det här är mitt liv och det tas i min takt, okej? Tycker ni att det är tröttsamt att läsa om så behöver ni absolut inte läsa i tråden. Allt händer inte lika snabbt och i rätt ordning som det gör på film, verkligheten ser annorlunda ut. En del av mig vill lägga ner tråden då det inte är så kul när folk är negativa och sura över att saker inte händer tillräkligt fort. En annan del av mig är så himla glad och tacksam för all pepp som jag ändå får här... Men ni kanske har rätt i att jag ska sluta göra vardagsuppdateringar och från och med nu bara skriva när det händer något som ni, mina ärade läsare, tycker det är värt att läsa om. 

Och till er som har funnits här och stöttat, peppat och gett råd: KRAM  

NEEEEJ!!! Skit i vad kåtbockarna skriver, de är bara ute efter det som de uppfattar som riktigt smaskigt.

Det är ju en eventuellt spirande kärlekssaga som vi får ta del av här och alla dyngbaggar som förstör och sprider negativitet kan gå och dra något gammalt över sig.

Du ska absolut ta det i din takt, det gör du helt rätt i, och vägen fram till den stora (förhoppningsvis) kyssen är minst lika kittlande visst har flera av oss förhoppningar och förväntningar även på de minsta uppdateringarna. Du skulle kanske kunna vara lite mer tydlig än du redan är om du vill gå framåt jag tror ändå på lite hämmningssläppande vin, men bara lite
  • kinna82

Helt rätt! Och nu är det TS tråd och inte våran, så tjafset kan ju sluta nu, eller så startar vi en ny tråd där vi gnäller om hur alla andra skriver i sina trådar jag förstår att TS ibland vill stänga tråden och att hon känner press att prestera och uppdatera med intressanta (för andra) händelser. Men så vill vi klart inte att hon ska känna, utan hon ska bara få kärlek, ljus och uppmuntran från oss som är lyckligt lottade nog att få ta del av detta äventyret

All lycka till TS <3

Laylay skrev 2013-08-20 17:25:15 följande:
    HAHA nej du det är jag inte. 

Jag tycker det är synd att folk klagar på henne bara. Varför ska folk gnälla över allt jämt. Alltid ska folk gnälla. Och så Gnälla över en sådan här grej att TS inte ska skriva om hon inte har något bättre att komma med.. Då tycker jag dessa personer är urlöjliga och borde kolla över sitt liv :). 

Jag har 2 tjejer som jag känner som är lesbiska och för dem så tog det nästan ett år vardera när de hittade sina tjejer. Det är känsligare. Så att klaga på att hon är seg och inte gör något är helt fel.

Den är en underhållande tråd på sånt sätt att man kan följa hur en person utvecklas och går frammåt i vissa delar av sitt liv men man ska inte sitta och försöka styra personens liv. Utan uppmuntra på ett posetivt sätt. Vill hon ta sig tid och inte är redo. klaga inte på henne. Hon har gått fort fram som det är tycker jag under denna korta tiden :).. 

Man har tråkigt liv om man sitter och klagar på en person som försöker finna kärlek och säga till denna att va tyst om hon inte har något av intresse att säga :S..  

Jag är inte TS kan jag intyga. Jag är en person som stör mig bara enormt på människor som är så jädrans negativa i andras människor liv. Duger inte det att läsa så som hon skriver så skit i att läsa :).. 

• kinna82
    Anonym (villmenvågarinte) skrev 2013-08-20 22:33:44 följande:
    Ni är så fina! Ska fortsätta med vardagsuppdateringarna då det känns bra för mig och det verkar finnas intresse :) Hon är tillbaka på onsdag kväll så jag hoppas att vi kommer ses på torsdag eller fredag. Och ni kommer få höra vad vi gjorde, även om vi bara kliade varandra på ryggen hela kvällen...:) 

• kinna82

Låter hur härligt som helst ts detta är lite som att vara en fluga på väggen dina vänner ser ju också att det finns något mer mellan er än bara vänskap. Ta med en flaska vin till nästa "fika" och ge henne en godnatt puss om inget annat. Hon ville ju så gärna att du skulle sova över. Hon oroar sig minst lika mycket som du. Detta måste vara så förvirrande för er. Lycka till kära du!

• kinna82

Fån vad du är modig! All heder åt dig som tog bladet från munnen.

Bryt inte upp! Saker och ting kan förändras och om inte så är hon ju en god vän, och dina känslor kan också förändras. Du gav det ett helhjärtat försök och ärligt talat så gör det digtill en vinnare.

Lycka till i framtiden. Du får massor med kärlek härifrån. Kram kram

Svar på tråden Att kyssa en tjej