Att kyssa en tjej
När ska ni ses igen? Är dina känslor fortfarande de samma? Längtar du fortfarande efter att kyssa henne? Har det blivit mer efter all kroppskontakt ni har? Jag har nog aldrig hoppats så mycket på ett par som jag hoppas på er
När ska ni ses igen? Är dina känslor fortfarande de samma? Längtar du fortfarande efter att kyssa henne? Har det blivit mer efter all kroppskontakt ni har? Jag har nog aldrig hoppats så mycket på ett par som jag hoppas på er
Underbart! Hejar på dej!
Träffades ni igår?
Helt rätt! Och nu är det TS tråd och inte våran, så tjafset kan ju sluta nu, eller så startar vi en ny tråd där vi gnäller om hur alla andra skriver i sina trådar jag förstår att TS ibland vill stänga tråden och att hon känner press att prestera och uppdatera med intressanta (för andra) händelser. Men så vill vi klart inte att hon ska känna, utan hon ska bara få kärlek, ljus och uppmuntran från oss som är lyckligt lottade nog att få ta del av detta äventyret
All lycka till TS <3
Yaaaay massa kärlek all over the plejs
Skulle vara en glad gubbe och inte en ledsen
Låter hur härligt som helst ts detta är lite som att vara en fluga på väggen
dina vänner ser ju också att det finns något mer mellan er än bara vänskap. Ta med en flaska vin till nästa "fika" och ge henne en godnatt puss om inget annat. Hon ville ju så gärna att du skulle sova över. Hon oroar sig minst lika mycket som du. Detta måste vara så förvirrande för er. Lycka till kära du!
Perfekt med lite hångel i helgen
Fån vad du är modig! All heder åt dig som tog bladet från munnen.
Bryt inte upp! Saker och ting kan förändras och om inte så är hon ju en god vän, och dina känslor kan också förändras. Du gav det ett helhjärtat försök och ärligt talat så gör det digtill en vinnare.
Lycka till i framtiden. Du får massor med kärlek härifrån. Kram kram
Underbart ts
Hur var kyssen då?