• kinna82

Att kyssa en tjej

Håller med ett shot. Race och en omgång "jag har aldrig" funkar varje gång

Anonym (Tjej 28) skrev 2013-08-06 17:25:42 följande:
    Alltså ja det där med vodkan är ingen dålig idé! Det fick mig och min tjejkompis att börja vrålhångla, och vi är hetero ;) så då borde det ju funka för er. Gå ut och dansa, bli fulla och hångla upp henne bara!

• kinna82

Håller med ett shot. Race och en omgång "jag har aldrig" funkar varje gång

Anonym (Tjej 28) skrev 2013-08-06 17:25:42 följande:
    Alltså ja det där med vodkan är ingen dålig idé! Det fick mig och min tjejkompis att börja vrålhångla, och vi är hetero ;) så då borde det ju funka för er. Gå ut och dansa, bli fulla och hångla upp henne bara!

• kinna82

Det är ju öppet hela vägen tjejen!

Hur låter era sms? Har du tackat för senast och berättat hur mysigt du tyckte att det var? Sms kan vara hur tolkningsbara som helst och lätta att ladda med lite dubbeltydiga hints skriver ni kram eller puss i era sms?

Saken är den att hon säkert försöker tolka minst lika mycket som du, den enda nackdelen med att vara kär i en tjej antar jag, båda tolkar och analyserar

• kinna82

Skriv något i stil med, det enda som saknades var en flaska vin och ett hångel följt av en blinkande smiley se vad hon svarar för du kan ju bara säga att det var en intim situation och hade det varit en kille så hade det blivit åka av, om hon skulle tycka att det var en konstig kommentar fast det tror jag inte hon kommer göra, hon skrattar säkert och håller med

• kinna82

He He en massa folk som tänker på dig (er) idag och önskar lycka till och skickar en massa pepp och mod tankevägen hoppas att du ska få din kyss idag!

Svar på tråden Att kyssa en tjej