tror min pojkvän är homosexuell/bi
Jag vet inte hur jag ska göra/tänka. Igår kolla jag i min pojkväns mobil och hitta en chatt sida där han har skrivit med väldigt många tjejer och en kille så jag började läsa vad min pojkvän och "oskar" hade skrivit. Fick en stor klump i magen "oskar" hade skickat massa bilder på sin kropp och även på kuken. Och min pojkvän hade kommenterat de med nice osv. Och frågat om han typ hade runkat idag osv. Min pojkvän hade även skickat bild på sin kropp. Jag vet inte vad jag ska göra. Men jag sa att jag hade sett hans chatt men jag fick verkligen inte ut att jag hade sett den med oskar. Och jag har aldrig märkt av detta att han kan va bi eller vad han nu är. Och jag vet fan inte om jag kommer våga fråga tycker de känns jobbigt. Och det är inte så att jag har något emot bögar eller så har en kompis som är de. Och min pojkvän brukar alltid säga om jag ska till kompisen , ska du till en där bögen igen och skojar alltid om de. Och när en annan typ klär av sig så blir han obekvän. Och vårat sex liv är väl rätt bra de går väl upp och ner ibland och jag har aldrig märkt någon skillnad eller hur man ska förklara. Och vi har börjat prata barn. Så fort jag kollar på han så tänker jag på de han skrivit och tänker om han "ser bögig ut" någon som har varit med om detta eller något liknande?