Sent missfall v. 20+6
Beklagar verkligen er förlust... Det är så jobbigt, men det går att gå vidare och börja om... Men, låt sorgen få ta sin tid. Man behöver arbeta sig igenom den. Jag har förlorat två barn sent. Den 1/3 2007 dog min pojke i magen i v 20+5. Den 2/3 2008 förlorade vi en pojke till i v 21+6. 13/9 2009 födde jag en underbar flicka i v 39+3. Hon är idag snart 4 år och skäms bort av sina föräldrar... Båda våra pojkar fick jag föda fram som en vanlig förlossning. Mkt jobbigt och traumatiskt att behöva gå igenom. Det är inga problem att försöka få barn snart efter, om det inte är andra komplikationer. Men, man får inte glömma att sorgearbetet måste få ha sin tid. Efter mitt första sena mf var jag sjukskriven i tre mån. Efter det andra i en. Jag grät mig igenom dessa dagar, sen reste jag mig och gick vidare. Idag är jag så lycklig att vi inte gav upp utan orkade fortsätta. Vi fick behålla en prinsessa. Vill du höra av dig och prata är du hjärtligt välkommen. Annars önskar jag er lycka till och håller alla tummar för er. Kram till er och alla andra som förlorat ett barn......