• Anonym (pinsamt)

fittfiser vid sex!

Hej! Jag har ett problem! Varje gång jag har sex med min pojkvän så fittfiser jag! (asså att det kommer luft in i underlivet som sen när den åker ut så låter det som om jag fiser!) asså det är jätte pinsamt!!!!!!!! Vet inte vad jag ska göra, blir så generad varje gång det händer och vet inte om jag borde säga till honom på något sätt att det inte är riktiga fisar... Och ja detta är ett SERIÖST inlägg, är det någon som har likasinnade problem som jag eller om ni har varit med en tjej som gjort det, är det en enorm turn off eller????

• Svar på tråden fittfiser vid sex!
  • Anonym (pinsamt)

Hittar inte tråden, kan du länka?

millan darling skrev 2013-05-28 16:32:54 följande:
    Men snälla du, det startades en precis likadan tråd i morse! Om du vill många svar så kolla åtminstone några sidor tillbaka om det finns en liknnde tråd. Jag är troligtvis inte ensam om att tycka att det är tröttsamt att diskutera samma om och om, och därför väljer att inte skriva något alls.

• Anonym (...)
    Anonym (Bäver) skrev 2013-05-28 15:49:21 följande:
    Tänkte bara flika in att det kallas "bäverfis". =)
    Kanske om man kommer från typ Säffle, pluggar fordon och röstar sd :D
  • Chocoholica

Äh var glad att det inte är riktiga rökare. Tala bara om för din kille vad det är så vet han.
    Tror nog bara att om ni bägge två fortsätter att vara med varandra ett tag och lär er slappna av så blir det nog festligt med pruttljudet. Inget å skämmas för.

• Anonym (...)

Tycker inte att det är pinsamt heller, är ju liksom sånt som händer när man blir tagen hårt och snabbt bakifrån. Som när min rumpa daskar mot honom och när det plaskar till lite i min fitta osv. Blir ju lite ljud när man har sex, inget att bry sig om :)

• Anonym (Bäver)
    Anonym (...) skrev 2013-05-29 01:51:23 följande:
    Kanske om man kommer från typ Säffle, pluggar fordon och röstar sd :D

Haha, njäae inte många rätt där..
    Är faktiskt en tjejpolare till mig som lärde mig det namnet

Mvh// En 08:a som röstar på M.
  • Kevin01

Ser du att det är ett problem för honom annars skit i det. Sånt händer.
    Jag kan känna som kille att huvudsaken är att det är skönt och att han ser att du njuter.
    Är det ett problem så ta upp och snacka om det. Om han är mogen nog så köper han detta.
    Lycka till.

Kevin

• Hanericson

Hej, det händer samma sak för mig. Efter att ja har haft sex med min kille så kommer det ?fittfisar? , dom kommer lixom efter när allt är klart. De är som att luften trycks ut på nått sätt när ja spänner magen.

• Be Ja
    solros68 skrev 2013-05-28 15:54:06 följande:

Det är vanligt. Jag får det lite då och då, speciellt när vi kör bakifrån. Det är inte ett dugg pinsamt, fast vi brukar skratta så mycket att vi ibland inte kan fortsätta. Fast vi är lite äldre vi vet att det inte är pinsamt, är ju bara luft...

Klart att den kan vara pinsamt för vissa, för andra igen kan det vara tändande...eller ha det till och med som fetish. 
Svar på tråden fittfiser vid sex!