• Anonym (pinsamt)

fittfiser vid sex!

Hej! Jag har ett problem! Varje gång jag har sex med min pojkvän så fittfiser jag! (asså att det kommer luft in i underlivet som sen när den åker ut så låter det som om jag fiser!) asså det är jätte pinsamt!!!!!!!! Vet inte vad jag ska göra, blir så generad varje gång det händer och vet inte om jag borde säga till honom på något sätt att det inte är riktiga fisar... Och ja detta är ett SERIÖST inlägg, är det någon som har likasinnade problem som jag eller om ni har varit med en tjej som gjort det, är det en enorm turn off eller????

• Svar på tråden fittfiser vid sex!
  • Anonym (bo ko)

Testat andra ställningar?

• Anonym (Bäver)

Tänkte bara flika in att det kallas "bäverfis". =)
    Har tyvärr inget svar hur man löser det, en gammal flickvän till mig hade samma "problem" men det var inget jag brydde mig om eller som jag tyckte var avtändande.

• Anonym (s)

Var han inte din pojkvän? Skratta åt det tillsammans. Han fattar nog att det inte är riktiga fisar .. ....

• solros68

Det är vanligt. Jag får det lite då och då, speciellt när vi kör bakifrån. Det är inte ett dugg pinsamt, fast vi brukar skratta så mycket att vi ibland inte kan fortsätta. Fast vi är lite äldre vi vet att det inte är pinsamt, är ju bara luft...

• Stårschan
    Anonym (s) skrev 2013-05-28 15:50:56 följande:
    Var han inte din pojkvän? Skratta åt det tillsammans. Han fattar nog att det inte är riktiga fisar .. ....

Bästa rådet! Man måste kunna skratta tillsammans med den man älskar!
  • cazh82

Säg åt han och sluta dra ut och in snasen när ni gökar, det är oftast som brallis man råkade ut för sånt där i bingen.

• Anonym (pinsamt)

Haha okej den meningen fattade jag inte något av xD

cazh82 skrev 2013-05-28 16:02:08 följande:
    Säg åt han och sluta dra ut och in snasen när ni gökar, det är oftast som brallis man råkade ut för sånt där i bingen.

• Anonym (Brallan)
    cazh82 skrev 2013-05-28 16:02:08 följande:

Brallis?
  • lilmissredhotts

Händer mig när han drar ut den helt och hållet upprepade gånger i rad. Händer nästan aldrig, men det är bara när han gör så det händer. Vi skrattar och kör vidare. Inte mer med det.

• millan darling
    Anonym (pinsamt) skrev 2013-05-28 15:46:04 följande:
    Hej! Jag har ett problem! Varje gång jag har sex med min pojkvän så fittfiser jag! (asså att det kommer luft in i underlivet som sen när den åker ut så låter det som om jag fiser!) asså det är jätte pinsamt!!!!!!!! Vet inte vad jag ska göra, blir så generad varje gång det händer och vet inte om jag borde säga till honom på något sätt att det inte är riktiga fisar... Och ja detta är ett SERIÖST inlägg, är det någon som har likasinnade problem som jag eller om ni har varit med en tjej som gjort det, är det en enorm turn off eller????

Men snälla du, det startades en precis likadan tråd i morse! Om du vill många svar så kolla åtminstone några sidor tillbaka om det finns en liknnde tråd. Jag är troligtvis inte ensam om att tycka att det är tröttsamt att diskutera samma om och om, och därför väljer att inte skriva något alls.
Svar på tråden fittfiser vid sex!