Inga spermier
Min sambo har gjort ett spermieprov med svaret: inga spermier!! Vad händer nu? Någon som varit i samma situation???
Min sambo har gjort ett spermieprov med svaret: inga spermier!! Vad händer nu? Någon som varit i samma situation???
Gud vad skönt med possetiva svar! :) hur länge får man vänta på donation eller insättning med hans spermier? :) grattis till er :)
Tack för alla svar!
Ledsen för er skull! Är det två år??? Vi har också tänkt på Danmark. Och jag tror väl att man kan få veta saker som hårfärg och liknande på donations ställen. Det är ju meningen i situationer som våra att det ska vara så likt som möjligt. Om inte annat så kan man ju faktiskt få en rödhårig bebis fast båda är blonda tex. (En i släkten fick det) så på det sättet betyder ju inte det att det inte är "mitt". Om du förstår min konstiga förklaring :p men tror verkligen man får lite grund fakta om donatorn. Och så tror jag verkligen att de har olika spermier från olika nationaliteter.
Ska göra ett nytt prov i morgon, och ett kromosom blodprov. Sen får vi vänta på svar och se.
Måste man ställa sig i kö till spermiedonation via läkarn? Eller kan man ringa något själv och ställa sig i kö? Har vi rätt att ställa oss nu fast vi inte är helt klara med undersökningarna?
Okej då ska jag kolla på detta :) tack! :) snart test dag för dig :)
Någon som vet om man får hormoner eller liknande när man ska få donerade spermier? Tänker om det ökar chansen att få tvillingar?
Oj! Det var ingen liten resa!! Grattis så himla mycket till graviditeten !! :):) just nu väntar vi på provsvar, sen kommer nog frågor :)