Inga spermier
Hej! Jag och min kille är i precis samma situation. Vi fick en chock när vi fick höra att han inte hade några spermier. Min kille är nu under utredning men förmodligen beror detta på en olycka som hände honom när han var liten och han fick ta bort ena testikeln. Biopsi var ej aktuellt enligt läkaren, däremot ska vi till göteborg för att göra någon slags kirurgiskt ingrepp där dom öppnar testikeln med ett snitt för att se om det finns något. Men våra chanser är tydligen små och vi är helt förkrossade. Jag har börjat kolla lite på hur det ser ut med donatorer och börjar fundera på att åka till danmark. Sverige har en kö på 2 år vilket känns fasansfullt långt när vi nu redan försökt i snart 2 år. Min sambo klarar inte av att tänka så långt men jag vill gärna försöka ligga steget före och vågar inte hoppas på operationen (även om jag såklart gör det innerst inne). Min sambo är inte svensk och jag vet inte heller om det finns någon donator som ska matcha hans ursprung..... Det här är så jobbigt. Psykologisk terror. Hoppas verkligen att det går bra för er