99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?
Här på förlossningen gör de sen avnavling. De gör självklart allt för att man ska spricka så lite som möjligt med. Är det kanske olika på olika sjukhus?
Här på förlossningen gör de sen avnavling. De gör självklart allt för att man ska spricka så lite som möjligt med. Är det kanske olika på olika sjukhus?
Vad många det är som fått sina bebisar innan BF. Ska inte det vara ovanligare?
Oldy: som förstföderska gick jag 8 dagar över. Läste det statistiskt stämmer in första gången. Andra gången blev det 2 dagar innan bf.
Jag är inställd på att gå över men bebisen är mer än gärna välkommen nu! Går in i vecka 38 imorgon så den är ju färdigbakad
Äter ni nyttigt?
Sen jag blev sjukskriven och stillsam har jag inte så stor aptit. Idag har jag mest ätit mackor, med lite olika pålägg som keso, salami (fryst sedan tre dygn), tomat och sånt. Får lite dåligt samvete..
Jag tänker på de som inte ens vet att de är gravida, de som röker eller missbrukare av tyngre saker som fått friska barn. Min bebis borde väl må bra trots att jag inte fått i mig fisk 3 gånger i veckan och så :)
Äter sällan frukt för att jag är allergisk mot de flesta..
Ja klart man ska få unna sig nu när man väntar :) jag har Iofs gått upp 15 kg nu men har ingen panik över det, det fixar jag, hunden & barnvagnen sen