Inlägg från: Stumpan84 |Visa alla inlägg
  • Stumpan84

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

Allt är dom bortblåst nu Har bara aaas ont i höften

• Stumpan84
    fru mia skrev 2013-08-15 10:15:35 följande:
    Vad roligt att de börjar hända lite nu! Stumpan84: lugnet före stormen vet du... skickade förlossningsvärkarna också men de va lite längre leveranstid än dom andra men dom är påväg ;)

Haha skicka du med posten eller ups?
  • Stumpan84
    Carla300 skrev 2013-08-15 18:15:49 följande:
    Usch vilket uselt humör jag är på ikväll. Är bara trött på att vara gravid idag. Det ilar och sticker långt nere men inget mer än det. Kan han inte bara söka sig ut nu!

Tänk att jag klagar såhär redan fastän den ännu är 19 dagar kvar till bf. Kommer att bli en lååång väntan om mitt humör håller sig så här dåligt. Suck.

Jag började klaga när jag hade runt 30 dagar kvar Men min kropp är antigraviditet och jag får ta medicin för att få en normal graviditet så det tar ganska hårt på mig nu i slutet... Har 14 dagar kvar idag :-P
  • Stumpan84
    Carla300 skrev 2013-08-16 07:58:19 följande:
    Jag borde inte alls klaga för jag har inga graviditetskrämpor alls nu på slutet. Men det kommer ändå sämre dagar när humöret tryter...

Men idag säger jag såhär: Bebisen skulle bara våga komma ut idag! Har haft en riktigt dålig natt med förkylda barn som vaknat stup i kvarten. Jag har sovit för lite och det känns som att jag håller på att bli sjuk. Jag som ska på bröllop imorgon... Och sonen börjar dagklubb nästa vecka så han får inte vara sjuk då. Tänkte riktigt igår att jag alltid brukar bli sjuk före bf men inte blivit det ännu. Men det kommer väl nu då. Så idag vill jag inte föda. Ska försöka ta oss till stan och tröstshoppa lite och köpa hem choklad!! Känns sådär allmänt jobbigt att vara såhär nära bf. Vet inte varför humöret ska sjunka så och tiden börjar gå mycket långsammare...

Den senaste veckan har mitt strålande humör försvunnit och ersatts med mörka moln, väsande läppar och blickar dom kunde döda så vet vad du menar med humöret...
  • Stumpan84
    Carla300 skrev 2013-08-16 10:44:12 följande:
    Jag har haft exeptionellt många kisspauser inatt jag också.

Är ganska otrevligt att ha ett så dåligt humör som jag har nu och jag befarar att det kommer att hålla i sig tills bebisen är ute. Har inte alls någon lust att vara social. Har inte lust med någonting alls egentligen. Förutom att dricka cola och äta choklad, haha;) Och imorgon ska jag på bröllop och kommer säkert 100 gånger få svara på frågan när jag ska få. Och så ska jag vara värdinna för me&i party på torsdag, med det här humöret... Kommer att sitta tyst och sur i ett hörn;)

Men måste du va värdinna om du mår så dåligt? Kan du inte skjuta fram det så du får lite lugn och ro?
  • Stumpan84
    fru mia skrev 2013-08-16 13:35:37 följande:
    Posten ;)

Ja då har det nog tappats bort på vägen som med allt annat

Bakade äpplepaj idag och gjorde vaniljsås och har haft sd nu var 10:e minut... Men han får fasiken inte komma förens jag har fått äta min paj och sås!! :-P
  • Stumpan84
    Sarus85 skrev 2013-08-16 15:20:37 följande:
    Carla- klart du kan ha en tajt klänning. Är jättefint på gravida tycker jag :)

Strumpan- hinner du inte äta kan du skicka hem pajen till mig!! ;)

Haha men de e klart nu och inget förändrat! Kanske han kommer ut när han får smaka på pajen
  • Stumpan84
    Sarus85 skrev 2013-08-16 17:36:44 följande:
    Mm får hoppas han kommer ut av pajen . Annars får du ta med och bjuda på BB hehe!

Vet du hur läget är i Malmö nu? Det var fullt upp i HBG idag så jag kom knappt in. De trodde de skulle sätta igång mig idag men jag var ju bara där för TUL haha

Nopp allt har stannat av nu *suckar* Inte ens en vanlig sd! :'(

Ehm jag har ingen aning om hur där är men verkar lite lugnare nu än för en månad sen.. Vi har annars svärmor på standby för att köra till Ystad
  • Stumpan84
    Sarus85 skrev 2013-08-16 22:04:19 följande:
    Ystad har ju väldigt bra rykte. Så blir säkert toppen :) men skönast att inte behöva åka så långt!

Då fick du njuta av din paj iaf.

Envisa barn kom nu :)

Ja sitta i bil så långt med värkar har jag ingen lust med.. Här bor jag 7 min ifrån förlossningen så kommer promenixa in :-P

Ja guuud va gott det va med paj! Men måste sluta snåla med äpple :-P

Ja han är riktigt jäkla envis nu! Hade hoppats på att han skulle komma nu så vi slipper ha fika på Söndag för jag är sååå inte på humör för de men lär väl behöva stå ut *suckar*
  • Stumpan84

Min frukost idag består av nutella... Why? För jag blir så jävla deppig av all start och sen stopp :'( Någon här inne som har fått hinnsvepning?

Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?