Inlägg från: Stumpan84 |Visa alla inlägg
  • Stumpan84

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

Mammaspärlaa skrev 2013-08-12 21:13:05 följande:
    Är det någon mer än jag som är Vrålhungrig på kvällarna? Jag åt stor middag kl 18 och tryckt i mig 2 leverpastej smörgåsar nu och ändå är jag ff hungrig!

Nopp men törstig som fan och halsbrännan är tillbaka :-\
  • Stumpan84
    Mammaspärlaa skrev 2013-08-12 21:53:40 följande:
    Stumpar 84 - törstig är jag med, som tur är har jag fått dille på mineralvatten! Tackar för det, tänk vilken kombo det hade varit om jag hade haft cravings på coca cola med tanke på min aptit...

Jag behöver inte oroa mig för vikt eller dyl då jag är väldigt smal och tur är det för saft är inte speciellt nyttigt heller :-P
    fru mia skrev 2013-08-12 22:01:58 följande:
    Tack snälla ni :) hoppas hoppas de fortsätter! Stumpan 84: ska jag skicka lite smärta ;)

Jaaaaa men bara om det är smärta som faktiskt gör att något händer :-P
  • Stumpan84
    oldy skrev 2013-08-13 09:02:19 följande:
    I natt drömde jag att jag födde min dotter. Hon var helt perfekt och världens sötaste. Hela natten har jag ammat, pussat & gosat med henne. Nej herregud vad jag längtar!! <3
    Vilken mysig dröm! Min natt har bestått av sparkar i ryggen ifrån en drömmande 3-åring *suckar* Dålig sömn = dåligt humör =( Jag haaaatar vara på dåligt humör! 
  • Stumpan84
    oldy skrev 2013-08-13 10:44:31 följande:
    Haha stackare, och så kanske du har en som sparkar där fram med?
    Hoppas du kan vila nåt under dagen.
    haha ja exakt! Blir sparkar på alla håll! :P Vila under dagen blir det nog inget med men tänker inte göra något mer ansträngande än rasta gossen på lekplats :P
  • Stumpan84
    fru mia skrev 2013-08-13 12:56:53 följande:
    2013 08 13 kl 08.13 föddes våran dotter :) vi mår alla bra :) passar dom smärtsamma värkarna vidare..... till stumpan 84 kanske?

Åhhhhh stooora grattis!! Skönt att ni alla mår bra och jag hoppas er förlossning blev som ni önskade! Jaaa skicka dom till mig!
  • Stumpan84

Två färdknäppar med nån timmes mellanrum och imorgon ska jag storhandla! Fatta piken unge! :-P

• Stumpan84

Färdknäpparna gjorde absolut ingen nytta! Nu håller jag tummarna för storhandlingen :-P

• Stumpan84

Idag var vi på ett sista UL! Gossen väger nu 2982 gram och klassas som normal graviditet! Har haft regelbundna sd hela dagen som sen försvann och magen började tömma sig rejält! Tror nog gossen kommer innan helgen är slut!

• Stumpan84
    fru mia skrev 2013-08-14 22:17:08 följande:
    Åh vad spännande!!!!

Jepp! Jag tackar för sammandragningarna du skicka
Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?