oldy skrev 2013-08-04 10:47:57 följande:
Haha ja, himla lustigt! När jag pratade med Rejmes sa de att man var tvungen att byta nåt bälte i samband med detta? Men det kanske är olika, jag vet inte.
Vårt babyskydd är hos svärmor & svärfar som bor 2-3 mil ifrån oss, ska dit på kräftskiva om två veckor så vi väntar tills dess.
Har du köpt hem blöjor och sånt? Jag lär snart göra det, haha
Har också hört om det där med bältet. Nej, det är helt uteslutet att Rejmes får koppla ur den, räcker det som sagt inte med nyckeln vi har till airbagen är det baksätet som gäller.
Förstår inte varför det ska vara så dyrt just för Volvo jämfört med många andra märken.
Hihi, vårt nya, fina babyskydd som kom förra har för tillfället blivit en liten förvaringsmöbel i renoveringen. Ligger plast och förlängningssladdar där i just nu. Så länge det inte blir smutsigt så är jag lugn.
Vi fick två paket Libero-blöjor i minsta storleken på min kusins babyshower för två veckor sen (varav ett paket var gjort till världens gulligaste blöjtårta!), det har tryggat mig lite. Så det får väl bli det allra sista som görs, tänker jag.
Just nu jagar jag en skötbädd. Mamma har sytt en superfin skötväska med skötbädd i, men den tänker vi mest ha med när vi är på språng. Behöver ha en "stationär" också.