• Sarus85

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

Skönt det inte var något allvarligt :)

• Sarus85

Lycka till fru Mia :)

Inte hungrig utan mår illa hela tiden och har hslsbränna.

Är sjukt trött och skulle kunna ligga konstant i sängen. Fast det är lite svårt med en 2,5 åring. Tur vi är hos svärisarna som hjälper jättemycket.

Imorgon är det BM besök!

• Sarus85

Fick en hinnsvepning igår och färdknäpp på kvällen. Fått en liten blödning efter det men inga värkar.

Var öppen 2 cm och tappen var 1 cm men hård och bakåtlutad så inget på gång än! Förhoppningsvis mognar jag mer i veckan och har utplånat tappen till nästa hinnsvepning nästa vecka. Och att jag sen är mogen för igångsättning, känns som det är störst chans att det lyckas då.

Får väl fortsätta med färdknäppen men orken finns inte riktigt där :)

37+0 idag för mig med!

• Sarus85

Oldy tycker inte du ska känna dig som en jobbig patient. De är ju där för att kunna svara på dina frågor! Bättre att känna sig lugn och säker!

• Sarus85

Bf 3 september. Men igångsättning en vecka innan! Så vill att kroppen ska vara redo för det.

• Sarus85

Skönt du slipper gbs denna gången Carla :)!

Jag har så ont av min foglossning idag :(. Så nu får bebis gärna komma så jag slipper den. Är ju ändå vaken på natten så kan lika bra ha en bebis att vara vaken med :)

Kan inte fatta att det snart kommer en bebis. Är så nyfiken på hur han kommer se ut!

• Sarus85

Carla- ska också köpa choklad idag haha!!!!

Och säger det samma efter en pissnatt får bebis gärna stanna tills jag hunnit sova! Har otroligt härlig migrän!

Nä idag får det inhandlas lite käk till BB-väskan i form av sportdryck, choklad och druvsocker.

• Sarus85

Tul Idag och han beräknades väga 3400 gram är i v 37+2 så lite över medel. Så han får gärna komma nu :-/

Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?