• Sarus85

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

Jag har köpt ett boob amningslinne det var väldigt skönt och smart. Kvalitén är väldigt bra den med.

Har hms amningslinne sen innan och de är lite stora i magen och små i brösten.

• Sarus85

Jag har ganska stora bröst så vara utan bh går inte. Eller jo hemma går det med bara linnet men jag måste ha bh.

Mmm jag hade en amningsbh som jag älskade och hade hela tiden. Haha inte så fräscht :)

• Sarus85

Åh grattis! Va mysigt och så fort det gick! Hopas ni mår bra?

Nu längtar jag ännu mer efter min lille!

• Sarus85

Jag var så kaxig när jag skulle göra sockerbelastningen att jag bara svepte det. Och fy!!!!! Vänder sig i magen bara jag tänker på set nu. Mådde skit hela dagen efter

Jag ska på ul i v 38 och sen blir det igångsättning så det börjar närma sig nu!

• Sarus85

Gu va gott med piroger, fru Mia!!

Stumpan84: jag väntar min andra pojke så här blir det också en grabbskara :)

• Sarus85

Jag funderade också på göra lite matlådor och frysa in. Himla smidigt och kunna ta upp . För lär ju vara fullt upp med annat. Annars har vi tänkt lite på att ha matkasse, så slipper vi planerandet iaf :)

• Sarus85

Vi har haft city gross, men tyckte det var för mycket som vi själv behövde köpa hem och sen har vi haft "mat i veckan" som vi var jättenöjda med. Finns dock bara i Skåne. Var bor ni fru Mia? Men de har mycket närproducerat och ekologiskt!

• Sarus85

Nej men jag ska bli igångsatt så plats lär där finnas :). Annars hade jag nog varit ganska orolig.

Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?