99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?
Fast de lär ju bli svårt att undvika bebisen när dom kollar moderkakan :D den är ju där den är!
Värst vad det var lugnt i tråden idag, alla trötta efter midsommarfirande?
Tror tiden kommer gå snabbt när alla semestrar börjar. Hade en trevlig midsommar med familj & vänner sedan däcka jag i feber dagen efter & var helt borta i huvudet, så glad att febern är borta :)
Är så glad idag! Bor på en väldigt liten ort men hux flux har det öppnat en barnklädesaffär här mitt i ingenstans :) så roligt :D
Spännande! Snart har du nog din bebis i famnen! Hoppas den inte kommer allt för tidigt bara! Jag har 63 dagar till BF nu..
Också tredje graviditeten & aldrig behövt extra järn men på sista kontrollen var det på gränsen till lågt så jag skulle försöka få i mig genom kosten. Min första kom i 38+5 & andra 38+0. Tul i morron ska bli kul att se den lilla igen :) Carla300: känns de inte lite stressigt med planer så nära BF? Ska bli roligt att följa hur det går :)
Varit på ultraljud idag, bebisen beräknas väga ca 1800/1900g alldeles perfekt :) moderkakan hade flyttat sig & bebisen låg i rätt färdriktning, vilket jag också känt senaste veckorna. Häftigare för varje gång man ser den :)
Ja & att magen är ganska liten trodde hon kunde bero på att bebisen ligger långt ner i bäckenet. Vad skönt att du får kolla redan i morron! Hoppas det går bra!