• fru mia

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

oldy skrev 2013-06-20 17:12:21 följande:
    Okej då ska jag tjata helt enkelt. Kan tom erbjuda pengar bara jag får se henne :)

Fast de lär ju bli svårt att undvika bebisen när dom kollar moderkakan :D den är ju där den är!
  • fru mia

Värst vad det var lugnt i tråden idag, alla trötta efter midsommarfirande?

• fru mia

Tror tiden kommer gå snabbt när alla semestrar börjar. Hade en trevlig midsommar med familj & vänner sedan däcka jag i feber dagen efter & var helt borta i huvudet, så glad att febern är borta :)

• fru mia

Är så glad idag! Bor på en väldigt liten ort men hux flux har det öppnat en barnklädesaffär här mitt i ingenstans :) så roligt :D

• fru mia

Spännande! Snart har du nog din bebis i famnen! Hoppas den inte kommer allt för tidigt bara! Jag har 63 dagar till BF nu..

• fru mia
    Stumpan84 skrev 2013-06-26 10:06:00 följande:
    Nej jag brukar klara mig till vecka 36/37 så den hinner bli färdig så att säga ;) Fast igår vart en jobbig dag. Hade ont på en speciell punkt på magen och samtidigt vart bebisen jättelugn men på kvällen blev det ös igen =)

Ja hur mycket man än längtar är det ju skönt om dom stannar tills dom är klara. 31+0 idag & har varit så trött & yr sista dagarna ska se om det hjälper med blutsaft & leverpastej.
  • fru mia

Också tredje graviditeten & aldrig behövt extra järn men på sista kontrollen var det på gränsen till lågt så jag skulle försöka få i mig genom kosten. Min första kom i 38+5 & andra 38+0. Tul i morron ska bli kul att se den lilla igen :) Carla300: känns de inte lite stressigt med planer så nära BF? Ska bli roligt att följa hur det går :)

• fru mia

Varit på ultraljud idag, bebisen beräknas väga ca 1800/1900g alldeles perfekt :) moderkakan hade flyttat sig & bebisen låg i rätt färdriktning, vilket jag också känt senaste veckorna. Häftigare för varje gång man ser den :)

• fru mia

Ja & att magen är ganska liten trodde hon kunde bero på att bebisen ligger långt ner i bäckenet. Vad skönt att du får kolla redan i morron! Hoppas det går bra!

• fru mia
    Stumpan84 skrev 2013-06-27 21:11:46 följande:
    Aha jag troddr bara magen sjönk när dom lägger sig tillrätta så att säga. Ja jag hoppas bara det håller sig lugnt inatt. Ska lägga mig och läsa och se hur magen reagerar på att jag bytar ställning från sittande till liggande.

Jo det är ju oftast att magen sjunker när det närmar sig men att endel helt enkelt bär barnen längre ner än andra. Hoppas Sd lugnar sig & att du får sova i natt!
Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?