Inlägg från: Stora My |Visa alla inlägg
  • Stora My

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

Det gick bra på BVC. Killen väger 10.3 kg och är 77 cm lång. Sprutorna var inte kul att ta och han blev såklart ledsen men det gick ändå rätt snabbt över. Ul blir nästa vecka, spännande se den lilla igen och höra vad Bm säger.

• Stora My

Skrattar lite åt din pappa kommentar.

Tyckte A kändes lite varm igår men febern borde ju ha kommit på onsdagskvällen. Han var lite gnällig igårkväll men tror det är en ny tand på g.

Och nu klurar jag på om jag ändå måste fråga kön på Ul.

• Stora My

Kanske lika bra börja tillverka så ordnar det sig med försäljning och köp. Nä skämt å sido, förstår din längtan efter hus. Tråkigt det går så segt få sålt lägenheten. Det skulle inte funka bo i lägenheten ett tag ifall syskonplanerna blev av snabbare än tänkt?

• Stora My

Som jag trodde, en ny tand i nedre käken. Imorgon ska vi förresten på första tandläkarbesöket eller rättare sagt till tandsköterskan på samtal. Lilla killen vågar nu ta lite fler steg mot mig eller pappa. Det händer mycket nu.

• Stora My

Ja, känns i ryggen nu att jag kånkar på lillebror hela tiden. Vet ni, jag måste nog fråga kön på Ul ändå. Jag är så nyfiken, fastän vi bestämt att inte fråga.

• Stora My

Varit på Ul idag. Allt var bra och liten hade vuxit. Nytt beräknad datum blev 24 februari. Det är som vi trodde en liten pojke i magen.

• Stora My

Här klättras det också. Lilla killen står längst ner i trappan och tidigare tog han sig inte ner själv men nu kommer han sig ner i sittandes. Han far i raketfart upp om jag öppnar grinden och kan backa ner. Han börjar snart kunna klättra upp i soffan

Trevlig resa!

• Stora My

Låter härligt Fru Mia. Min plan var att vi skulle åka till Alcudia nu i slutet av september men maken kunde inte få ledigt från jobbet. Nu blir det nog ingen resa för oss förrän om kanske två år.

• Stora My

Oldy: grattis till nya jobbet och försäljningen. Undrar detsamma vart ni ska ta vägen?

• Stora My

Det är ju bra Oldy, så hinner ni i lugnan ro hitta drömboendet.

Vi bor i hus med tre sovrum. Tänkte barnen får dela rum och det finns utrymme dela av så det kan bli ett fjärde sovrum. Lilla killen ska få en egen hörna i vårt sovrum nu när bebisen kommer, så får man se sen hur, vem som får dela rum. De två äldsta har egna rum nu. Det ordnar sig.

Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?