99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?
Här går de 8:10-13:30 och sen fritids men jag är ju hemma så jag hämtar honom då.
Här går de 8:10-13:30 och sen fritids men jag är ju hemma så jag hämtar honom då.
Ja det är varje dag, man följer skolans läsårsschema. Imorgon är han ledig men på måndag drar det igång på allvar.
Stora tjejen! Men det lät inte roligt med smärtan och febern från sprutorna. Jag väntar på kallelsen till lilla killens 1-års kontroll.
Nu är det ett år sen jag började hänga i denna tråd. Då gick vi och väntade de små och nu får vi fira 1-års kalas.
Här är det oftast bara en som ger sprutorna men det brukar gå bra. Det är ju den ena som har "segare konsistens" som gör ont.
Min kille sover ännu tre svängar men han håller på synka om det till två. Oftast vill han sova efter vi varit vaken en timme eller två, fast det är bara en kort stund. Sen sover han efter lunch, men tyvärr sover han knappt en timme. Sen vill han ta en 30 mon slummen vid 15:30 tiden. Det är eftermiddagsluren som.han ibland hoppar över och det är ju bra så får vi honom att somna för natten vid 19;30
Skrattar lite, jag är också kring 160 i längd.
Jag har för mig BVC sköterskan har sagt det om vaccinet men kommer inte ihåg vilken av dem det är.
Kul med gympa? Vad gör ni för övningar?
Fick killen att somna strax efter 19.30 idag. Han somnade inte sin lunchsovningen förän kl 14. Det är lustiga tider nu.
Vilka sötnosar!
Så mycket hår era tjejer har.