Inlägg från: Stora My |Visa alla inlägg
  • Stora My

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

När det tror jag inte. Hon hade känningar av att vara varm, seedade, inte särskilt trött. Kan inte minnas hon sagt nåt särskilt av medicinen för sin egen del men hon var nog mest orolig för alla komplikationer den lilla kunde få. Nu gick allt bra tillslut för bebisen. Men som sagt hon har svårt få rätt inställt levaxindosen nu efter operationen. Innan op åt hon ju andra mediciner för att sänka överproduktionen och det var de som inte var så bra för bebisen i magen. Fast nu kommer ju inte jag ihåg allt. Bäst om du frågar läkaren så du får bättre svar på alla funderingar. Kram.

• Stora My

Hoppas du får tid denna vecka. Det är ju jobbigt vänta när man bara vill få rätsida på det hela.

Roligt med tittut! Lilla killen skrattar för fullt när man gör tittut.

Nu har storebror fått tid till rörinsättning nästa vecka. Hoppas det går bra och han får höra ordentligt igen.

• Stora My

Han kommer sövas. Han gillar inte sjukhus så det kommer bli jobbigt för honom.

Här har vi sovit hela natten. Wohoo! Det var ju evigheter sen sist. Hoppas det är en bestående trend.

• Stora My

Å så bra du fick komma så snabbt och att du fick svar på alla dina frågor. Tror det blir bra försöka medicinera först. Och vad bra ni kan åka till Cypern.

• Stora My

Det blev en sova-hela-natten i natt också. Bara nu inte den nya tanden på g ställer till det.

• Stora My

Fru mia: hur mår du? Märkt nån skillnad med medicinen?

Det var ett tag sen jag skrev. Njuter av underbart vårväder. Där nere i söder har ni ju haft sommar. Härlig tid nu, skönt slippa vinterkläderna. Hoppas ni alla har det bra.

• Stora My

Vi har det bra. Veckorna går fort och har varvats med förkylningar för de små. Idag kurerar sig storebror hemma och missar därmed lunch i skolmatsalen med de andra 6-åringarna. Nästa vecka gör de besök i lokalerna på förskoleklassen. Förra veckan missade han det i och med op (allt gick bra men de gjorde bara hålla på trumhinnan, inga rör sattes). Det är ju bara 1.5 månad kvar på termin, sen är det slut på förskoletiden. Känns lite konstigt men lillebror går ju kvar och det blir ju mycket utvecklande i förskoleklassen. Vad säger din tjej om det hela? Och heja Evelina. Här "tränar" mormor hela tiden på att vinka och spela på läppen.

• Stora My

Förresten, kan du tänka dig en till? Jag får frågan hela tiden. Tror folk undrar eftersom det är tre av samma kön.

• Stora My

Jag kan tänka mig men egentligen har vi inte pratat om det än så jag vet inte.

Skönt de två små kan gå tillsammans sen. Håller med de börjar bli stora.

Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?