99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?
Ja de va verkligen klockrent :) undrar om alla hemköp har dom..
Vecka 30 idag för mig!
Har inga krämpor utöver trötta fötter och en kropp som inte är lika vig och smidig som den var för några månader sen.
Alla kläder är tvättade sedan flera veckor tillbaka, jag går in vecka 31 imorn. På väg hem från semestern ska vi införskaffa babyskyddet, och när vi kommit hem är det dags att dra fram sängen och barnvagnen. Plus att tvätta sängkläder och tvättlappar, och köpa blöjor, babyolja osv. Jag gillar att vara förberedd som du Oldy, och sitter hellre med allt förberett och klart än att bli totalt överraskad i förtid. Är sån i alla lägen, nästan överdrivet ibland faktiskt.
Tack för gratulationerna på förhand! <3
Det blir 58 gäster, varav 9 barn under 6 år, det blir spännande. Vi ska vara i trädgården vid mitt barndomshem i Värmland, med fokus på en mysig och lättsam dag har vi tänkt oss. Bara vi inte får en massa regn...
Förresten, angående BB-väskan! Jag ska ju packa denna för första gången, så jag undrar hur ni andra gör? Packar ni era egna saker och bebisens kläder och skötsaker i samma väska, eller tar ni två separata - en till er själva och en till bebisen?