Inlägg från: Stumpan84 |Visa alla inlägg
  • Stumpan84

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

fru mia skrev 2013-06-28 16:42:09 följande:
    Stumpan84: Hur gick det hos bm idag?

Jag har en lättretlig livmoder och ska var vilande. Minsta lilla mina sd blir regelbundna så ska jag ringa in...
  • Stumpan84

Det enda vi fattas är skötbord, pump och flaskor och sen då småsaker som blöjor och dyl men är ju bara i vecka 32 :-P Fast om denna killen ska fortsätta bråka så kommer han tidigare så känner att vi borde nog fixa de inom en snar framtid :-P

• Stumpan84

Här har bebisen legat med huvudet neråt helatiden förutom några få gånger men han snurrar en hel del om nätterna..

• Stumpan84

Sitter på tåget och är på väg hem efter en aktiv helg på liseberg! Barnen är trötta men glada och jag har ont i både fötter, bäcken och det känns som att jag har grus i ögonen så allt som allt har jag haft minst lika kul! :-P

• Stumpan84
    fru mia skrev 2013-07-08 18:06:56 följande:
    Åh va härligt! Fast en aning jobbigt gissar jag?

Ja gud ja! Haha Som tur är så är det ett helt år kvar tills nästa gång
  • Stumpan84
    MammaMu74 skrev 2013-07-19 15:55:23 följande:
    Hallå alla mammor i väntans tider! Har 86 dgr kvar till BF, kanske är lite sent att hänga på här i tråden?
    Nej då! Alla som har mindre än 99 dagar kvar är varmt välkomna :D Första barnet?
  • Stumpan84
    MammaMu74 skrev 2013-07-19 20:37:55 följande:
    Åh va kul! Tack så mycket Stumpan84 :) Nej jag väntar vårt andra barn, har en son som blir 2 till hösten. Ska ta och läsa ikapp i tråden, får väl bli nattlektyren då jag har svårt att somna om när jag varit på toa ;) Är det ditt första barn?

Nej det är mitt tredje. Har två pojkar på 10 och 4 år fast från ett tidigare förhållande Detta kommer också böi en gosse så det verkar som att jag är en pojkmakerska hahaha
  • Stumpan84

[quote=70538069][quote-nick]sarus84

Stumpan84: jag väntar min andra pojke så här blir det också en grabbskara :)[/quote]

Det positiva är att man inte behöver köpa en helt ny garderob

Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?