• fru mia

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

För mig skulle de stå..

• fru mia
    Stumpan84 skrev 2013-08-08 17:59:59 följande:
    ahh okey men värkar så länge gör ju både dig och bebisen utmattad så kanske är därför?  Idag är min bebis mer rörlig än någonsin! Ända sen igårkväll så har det varit fullt ös! Både revben och ljumske får ta så mycket stryk och min kropp är helt slutkörd! Jag är så öm så jag vet inte vart jag ska bli av! Kan man bli igångsatt pga rörligt barn? :P 

Hi hi! Du kan ju alltid fråga ;) Jag hoppas att det kommer igång naturligt, annars kanske jag fegar ur på onsdag :)
  • fru mia
    Stora My skrev 2013-08-08 17:51:34 följande:
    Fru mia: då blir det ju snart. Å så spännande! Blir lite pirrig hur, var, när det blir.

Ja de är skönt att veta att jag inte kommer behöva ha det så här så länge till :)
  • fru mia

Alla närmar sig förlossningen med stormsteg här i tråden :) så roligt att följa!

• fru mia
    MammaMu74 skrev 2013-08-09 20:00:51 följande:
    Himmel så spännande!! Det känns som ett rafflande slut i en bok eller film när man läser vad ni skriver :) Ni är såååååå nära målet allihopa! Jag har 65 dagar kvar till BF känns väääääldigt långt kvar när jag läser i tråden men den som spar han har... Haha eller ngt ;) Stort lycka till och hoppas att allt går bra för er!

Jag hade också nyss 65 dagar kvar.. tiden går snabbt :)
    Stumpan84 skrev 2013-08-10 09:18:02 följande:
    Inatt vaknade jag varje gång jag fick en förvärk... Vet inte om de va tätt eller regelbundet för jag somnade om lika snabbt men nu är de borta och jag är öm i ryggen... Och på riiiktigt dåligt humör...

De närmar sig :)
  • fru mia
    Mammaspärlaa skrev 2013-08-11 20:58:55 följande:
    Nä jag har ingen värk i sikte så jag dukar fram lite chips o djungelvrål och bänkar mig i soffan! God kväll på er:)

Å vad gott!!! I morse hade jag (för) värkar som gjorde så ont... väckte barnen så vi skulle kunna åka in så efter en stund tvärstopp & inte de minsta ont....
  • fru mia
    fru mia skrev 2013-08-11 21:43:46 följande:
    Å vad gott!!! I morse hade jag (för) värkar som gjorde så ont... väckte barnen så vi skulle kunna åka in så efter en stund tvärstopp & inte de minsta ont....

Alltså barnen skulle till barnvakt... inte med till sjukan :)
  • fru mia

Har du packat bb väskan Carla? Hade jag gjort om jag va du! Min väska ligger i bilen för säkerhets skull :)

• fru mia
    Mammaspärlaa skrev 2013-08-12 20:45:33 följande:
    Fru Mia! Hur går det för dig?? Har du behövt åka in?

Regelbundna värkar sedan kl 16... först bara var 30de min, nu är de ca 10 min mellan... hoppas dom inte stannar av.... börjar bli läskigt.... hur mår du?
Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?