Inlägg från: Carla300 |Visa alla inlägg
  • Carla300

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

Stort grattis madelenee!!:)

Härligt med mera bebisar. Nästan alla i vår familj/släkt är födda på ett datum som bara innehåller siffrorna 0,1 eller/och 3 så jag vill gärna att den här föds 30,31,1,3,10,11 eller 13. Men det får man ju inte bestämma över själv;) Imorgon mvc besök.

Hoppas att flera bebisar hittar ut inom snar framtid:)

• Carla300

Hm... Fick onda sammandragningar efter "färdknäpp" vilket jag inte haft nu på några veckor och de vill inte sluta fastän jag tagit värktsbletter... De gör inte så farligt ont men så ont att jag inte kan sova. Blev lite nervös också så det håller mig också vaken. Och fick lite dålig mage... Hur sjutton ska jag veta om det här är på riktigt nu?! Får väl vänta och se om de blir värre... De kommer redan med ca 5 minuters mellanrum så får nog gå på känsel. Om de blir värre så kanske det är på gång. Men jag har förut haft förvärkar regelbundet flera timmar efter mys så det är svårt att veta...

• Carla300

Nä, det var falskt alarm. Somnade om efter några timmar och nu är allt som vanligt igen. Förutom att det kommer mer slempropp än det brukar. Hann nog fundera både en och två gånger inatt om det var på gång på riktigt. Lurig bebis:p

• Carla300

Är nästan lite arg på mig själv som tog värktabletter för tänk om det hade startat på riktigt annars? Ska se om jag kan få bm att göra en inre undersökning idag. Skulle vara riktigt trevligt med en bebis i helgen! Men bara för att jag fick upp hoppet nu så kommer han inte att komma ut ännu på länge:p

• Carla300

Mvc besök idag, men det var tyvärr en vikarie som bara är hälsovårdare så hon kunde inte göra inre undersökning... Är lite nyfiken om något hänt där nere inatt... Men får snällt vänta till nästa veckas besök. Vecka 39+3 idag. Skulle nog kunna tänka mig bebis inatt:) Vikten hade gått ner. Har gått upp sammanlagt 4,5kg nu. Allt var riktigt bra med oss. Ingenting märkligt alls. Bara att vänta nu. Som man redan gjort i 9 månader:p

Hoppas att bebisarna börjar hitta ut nu!

• Carla300

Mammaspärlaa: Jag är inställd på att gå över 1-2 veckor och det känns ganska okej. Men nu inatt fick jag ju upp hoppet om att det kanske var på gång så det känns inte lika roligt att tänka på övertid nu...

• Carla300

Oldy: Skönt att de håller koll på dig!:)

Ingenting alls här. Förutom motivation till att baka, vilket aldrig händer;) Tror jag ska göra scones till frukost och sen baka bullar:) 3 dagar kvar till bf.

• Carla300

Fru mia: Det kan jag säkert göra:) Vad ska den heta?

Spännande Oldy!! Lycka till om det är dags:)

• Carla300

Stumpan84: Håller tummarna att det blir bebis inom kort:)

Jag har varit helt otroligt aktiv och produktiv idag! Avalutade med en brakmåltid. Åt hur mycket som helst!:p Så nu har jag laddat med näring. Kom ut nu bebis:D

• Carla300

Hur går det här då?:)

Nu är det äntligen september!

Gårdagens energiöverdos är spårlöst försvunnen idag och jag vill bara att det ska sätta igång nuuu...

Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?