• Anonym (Nyfiken)

    Är du/varit medlem på BC ?

    Är nyfiken på hur många det är här på FL som är eller har varit medlem på BC. Ni får gärna också skriva ert namn på BC (skriv anonymt om ni inte vill bli förknippade med ert konto här på FL)

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är du/varit medlem på BC ?
  • FjärilVingad73
    dilog skrev 2013-05-27 08:41:53 följande:
    Men lilla fjäril så söt du är. Tror jag vet hur jag skulle kunna behandla dig utan BC.:)
    Haha, sötnos! Flört

    Jag är dock en upptagen flicka numera!
    Jag är den jag är - och jag står för det!
  • Anonym (BC man)

    Har varit medlem där för många, många år sedan. Där hitta jag min fru. Kan säga att i början av förhållandet kändes det väldigt knepigt då vi båda bara sökte någon att ha sex med från början. Men vi föll pladask för varandra. Första året var allt annat än ett "normalt" förhållande och jag var nära att kasta in handduken ett par gånger. Mycket berodde på att vi träffats just på det viset som vi träffades på men även att hon hade väldigt lätt att bli svartsjuk (helt utan anledning i mina ögon) och en outtalad osäkerhet som vila över hela förhållandet. Vi stod helt enkelt på lite skakiga ben då vi var inställda på ett KK förhållande men det utvecklades till något större och mer seriöst vääääääldigt snabbt.

    Efter att allt stabiliserats och båda landat så att säga, kan jag bara konstatera att det bästa jag gjort i mitt liv var att svara på hennes annons. Vi skämtar lite om det ibland och mycket tack vare den starten vi hade så har förhållandet alltid varit väldigt öppet och rakt.

    Nyfiken man som jag är har jag varit tvungen att fråga hur hon valde just mig (redan på den tiden kunde man se hur många som svarat på en annons). Ingen kukbild och inget snack om sex överhuvudtaget blev starten på ett förhållande som jag hoppas kommer varar livet ut.

    Blev ett långt svar, bara för att säga, ja jag har varit medlem på BC. Kanske kan vara kul för andra att höra att det inte bara är galenpannor på sidan. Även om jag hitta en där Flört 

  • läderfejs

    man undrar om folk klickar i rätt kategori.. var övertygad om att det skulle vara en majoritet män... och så var det mest kvinnor som hänger/hängt på BC... är den sajten unik då med andra ord?

  • Anonym (BC man)
    läderfejs skrev 2013-05-27 08:52:35 följande:
    man undrar om folk klickar i rätt kategori.. var övertygad om att det skulle vara en majoritet män... och så var det mest kvinnor som hänger/hängt på BC... är den sajten unik då med andra ord?
    Kanske säger mer om könsfördelningen på famijeliv?
  • PrimitivMan
    läderfejs skrev 2013-05-27 08:52:35 följande:
    man undrar om folk klickar i rätt kategori.. var övertygad om att det skulle vara en majoritet män... och så var det mest kvinnor som hänger/hängt på BC... är den sajten unik då med andra ord?
    81% av männen och 65% av kvinnorna som röstat i enkäten är el har varit medlem på BC. Vilket är antagligen en rätt hög siffra i båda fallen. Men det beror nog på att det är fler sexintresserade som befinner sig här och de som inte vet vad BC är hoppar antagligen över tråden
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Anonym (?)
    Anonym (BC man) skrev 2013-05-27 08:47:49 följande:
    Har varit medlem där för många, många år sedan. Där hitta jag min fru. Kan säga att i början av förhållandet kändes det väldigt knepigt då vi båda bara sökte någon att ha sex med från början. Men vi föll pladask för varandra. Första året var allt annat än ett "normalt" förhållande och jag var nära att kasta in handduken ett par gånger. Mycket berodde på att vi träffats just på det viset som vi träffades på men även att hon hade väldigt lätt att bli svartsjuk (helt utan anledning i mina ögon) och en outtalad osäkerhet som vila över hela förhållandet. Vi stod helt enkelt på lite skakiga ben då vi var inställda på ett KK förhållande men det utvecklades till något större och mer seriöst vääääääldigt snabbt.

    Efter att allt stabiliserats och båda landat så att säga, kan jag bara konstatera att det bästa jag gjort i mitt liv var att svara på hennes annons. Vi skämtar lite om det ibland och mycket tack vare den starten vi hade så har förhållandet alltid varit väldigt öppet och rakt.

    Nyfiken man som jag är har jag varit tvungen att fråga hur hon valde just mig (redan på den tiden kunde man se hur många som svarat på en annons). Ingen kukbild och inget snack om sex överhuvudtaget blev starten på ett förhållande som jag hoppas kommer varar livet ut.

    Blev ett långt svar, bara för att säga, ja jag har varit medlem på BC. Kanske kan vara kul för andra att höra att det inte bara är galenpannor på sidan. Även om jag hitta en där Flört 
    I min erfarenhet (egen och kompisar) så är det oftare killar som blir svartsjuka när man träffats på det sättet. Det är lite som att en kvinna som har en stark sexlust (vilket de flesta har som vill träffa någon på det sättet eller ha kk) vill ligga med alla typ. Visst är man kåt och tjej så är det väldigt lätt att få ligga, mycket enklare än för killar. Men även om det är så att det finns de man kan tänka sig ligga med är det inte säkert man gör det ändå.
  • Anonym (Agnes i city)
    Anonym (BC lover) skrev 2013-05-27 03:20:29 följande:
    1 för det första måste man vara medlem för att ens kunna se vad det är för folk så ja då har du reggat dig där inne.

    2   det är vanliga människor som är trötta på det här med in och ut sex utan vill förverkliga sina önskemål inom just sexet. Många har svårt att prata sex med sin partner för att få utlopp för sina sexuella fantasier. 

    3. grattis till isdemma som fann sin partner där och som ni själva ser så är hon helt normal som kan skämta om det nu. men tror det pratet har haft mer ut av sitt sex än många andra par här inne. Så återigen grattis till er och önskar er många härliga stunder i sängkammaren.     



    Jag har inte reggat mig men ändå lyckats se med en enkel googling vad folk skriver i sina annonser. Sen har jag läst om det här också.
  • 100kgpappa
    Anonym (Agnes i city) skrev 2013-05-27 00:23:29 följande:



    BC är en sida där många ensamma män letar efter kvinnor. Och ett fåtal kvinnor som verkligen behöver en riktigt stor kuk för att dom ska känna något letar efter män med just det. Man skriver ofta vad ens krav är på vissa saker och det är lite...sjukt? Men absolut inget fel någonstans. Det är bra att det finns något för alla, även de som inte förmår att vara sociala ute bland vänner och folk. men det hänger många konstiga typer där har jag hört, jag har själv inte varit medlem men gått in av ren nyfikenhet för att se om det en vän berättade verkligen stämde, och det gjorde de.
    Folk som tänker ofantligt mycket på sex tror jag är där mycket. Ren gissning.
    Nu är det ju även en av de vanligaste sidorna för par som söker sexkompisar också, det är inte bara desperata män faktiskt...

    Vi har träffat flera trevliga par för sex på dne sidan, och kommer förhoppnignsvis att träffa flera i framtiden.
    Det gäller att hushålla med föraktet, med hänsyn till det stora antalet behövande...
  • pollydolly

    Okej tack då fick jag svar. :) inte alls det jag fick fram när jag googlade, haha!
    Spännande att det finns sånna sidor. Låter som nått min sambo skulle kunna vara medlem på då han varit registrerad på nått liknande. Och hade jag inte träffat honom på krogen så hade vi kanske träffats där (hoppas jag) men nu behövdes ju inte det. :):)

Svar på tråden Är du/varit medlem på BC ?