Vi som nyss plussat med ÄD
Hur mår ni?
En vecka i italien reparerade det mesta, inga blödningar och inget on på 4 dagar! Fantastiskt!
i morgon går jag in i vecka 13 och på tisdag är det CUB-test. Spännande
Hur mår ni?
En vecka i italien reparerade det mesta, inga blödningar och inget on på 4 dagar! Fantastiskt!
i morgon går jag in i vecka 13 och på tisdag är det CUB-test. Spännande
Hr varit lite halvkass i magen några dagar. Läste att det är vanligt. Hur har ni det med era magar? Humöret har inte håller varit det bästa :(
Caspianne: De har faktiskt slutat och nu ska jag äntligen få börja trappa ner mediciner.
Tyckommig Stämmer :) Jag har oxå kub-testet i dag :)
Skönt att det är fler än jag som har problem med magen. Det är ju inget vidare å andra sidan :/
För mig gick det inte bra på KUB-testet, i dag hon tyckte sig se vätska i huvudet. Vi måste tillbaka för vaginalt Vul på torsdag. Från att varit glad och lycklig känner jag mig helt förstörd. Allting rämnade.
Tyckommig: Roligt!
Har ca 2 veckor kvar till UL då vi ska se om hålrummet försvunnit. Har mått ganska bra fysiskt den senaste veckan men idag satte växtvärken i gång igen. Vecka 15 idag!
Hur mår ni andra?
Hur mår ni?
Jag mår bra, har lite mardrömmar, halsbränna och vill gärna veta utgången för oss. Om 9 dagar är det dags för UL. Nu har jag gått in i 15+2
Pia 700: Jag åt 1 c-vitamin varje dag, 1 extra progynon (totalt 4) samt magnesium. Det slutade ändå inte så jag fick recept på blodstoppande istället.
Rasmus1974, man kan aldrig få garantier. Jag är nu i vecka 21 efter 8 ÄD försök men måste avbryta graviditeten pga att vår son har hjärnskador.
Så garantier att plussa eller att allt ska gå väl finns inte. Allt är individuellt.
Man fryser ner resterande ägg man inte behöver.
Tack Lelle75. Det har varit det värsta jag någonsin varit med om. Orkar du läsa min berättelse så finns den på min blogg.
Man vet inte varför vår lille Isak fick hjärnskador, förmidligen en slump att nåt gick fel när hans gärna bildades..
Kram
Vågar knappt skriva här, lite vidskeplig av mig.. men nu är jag i vecka 5 så det måste väl räknas :) Tänk så lycklig och ovetandes jag var i maj när jag startade denna tråd. Roligt att den lever kvar
Jenkis. Mycket märkligt. Vi har inte gjort något annorlunda dessa gånger så varför det tagit sig nu helt plötsligt har vi ingen aning om.
Vi gör också KUB, utan tvekan. Det var ju då förra gången de upptäckte att nåt var fel med Isak. Tänka att annars gå till typ v 19 och då får reda på att något är fel med bebisen.
Det beror på vad som är fel, Isak skulle ju inte bli livsduglig (fick vi reda på 100 undersökningar senare) och då är beslutet inte ens svårt.
Jag är här, 16+4 i dag