Vi som nyss plussat med ÄD
Ny i GBG: Jag har varit i AVA Riga, försök nr 7 (om jag räknat rätt)
Ny i GBG: Jag har varit i AVA Riga, försök nr 7 (om jag räknat rätt)
Jag var på gynakuten i går igen eftersom jag blöder så mkt och har så ont i magen. Hon hittade stora cystor men inte varför jag blödde. Men knyttet mådde bra
I morgon ska jag på Ultraljud genom MVC, men det blir ev tågstrjk i morgon och hur jag ska ta mig dit är en gåta
Annba: Grattis :)
Ny i GBG: Vi har försökt få barn i 12 år och det här är på försök nr 13 ...
Annaba: Håller mina tummar!
Jenikis: Hjärtligt välkommen!
Lelle75: Nä, det kan omöjligt ha nån verkan. Man måste bli remitterad till spec.mvc, jag blir det inte trots alla mina problem. De flesta av oss går till vanliga MVC. Man kan få blödningar, högt blodtryck bla om man gjort ÄD.
Pia 700: Jag blöder hela tiden, har gjort det i 2,5 vecka nu, det är brunt, rött, slem, massor av blod och klumpar....Det är väldigt vanligt med ÄD och ca 20-40 av vanliga graviditeter oxå.
Var på VUL i dag, det visar sig att mina 2 cystor vuxit fast i livmodern, som växer. Därför gör det ont och blöder. Jag har dessutom massor av sammanväxningar i magen och allt får inte plats. Jag kommer förmodligen både blöda och ha så här jävla ont HELA graviditeten.
Men knyttet var perfekt! Jättefin liten där inne. Är i vecka 8+5 i dag. Otroligt! Tacksam för varje dag.
Lelle75: Jag menade om vilken tablett man tar först :), var lite oklar där. I bland är hjärnan snabbare än fingrarna. Roligt att du läst min blogg, det är ju en sjuhelsikesresa vi gjort.
Vivela: Fniss, stackare. Du får väl se vad du tycker nästa gång, annars kan du byta.
Annaba: Fortsätter att hålla tummarna! DS gynakut har jag varit på två gånger inom en vecka. Deras varumat har godare godis än man tror
Lelle75. Det är ju väldigt vanligt att man blöder vid äd. Tänk att jag blöder varje dag klar rött blod (ibland brunt) i ganska stora mängder och har ont i magen hela tiden. Tar både magnesium och c-vits,in. Det funkar inte alls. Men trots det så finns det än så länge ett knytte. Jag använde en jättebra sida som jag absolut inte kommer ihåg länken på nu. Men jag ska spana så du får veta exakt vilken vecka du är i ;) Kramar!
Lelle75 googla babyvärlden och förlossnings-uträknare Denna är oxå bra www.ivfconnections.com/forums/content.php/749-IVF-Due-Date-Calculator-by-Date-of-Transfer-Retrieval-Ovulation-or-Insemination
Lelle75. Men så trist. Hoppas verkligen det inte är så illa som du befarar. Många kramar! Själv blöder jag och har ont hela tiden. Mvc doktorn var bra i dag. Har fått blödningstoppande jag ska ta under italienresan så jag kan bada. Samt att jag blev halvtidsjukskriven de sista 4 dagarna denna vecka.
Lelle75. Många kramar. Hållare alla tummar o tår Annaba; nu blev jag ju nyfiken på vilken Gyn du hittade??såna är nämligen ovanligt
Annaba: Jag blöder ju mest hela tiden. Har gjort det nu i flera veckor. Tycker dock det minskat liiiiite, det onda oxå.
På tisdag åker vi till italien, men den första semesterdagen började med att vi fick åka till veterinären med katten som blivit biten i benet. Så nu måste kattvakterna ha koll o ge medicinen (dessutom på 2 av 3 katter). Det är de måttliga glada över :/
Nu har jag varit i Italien en vecka. Tänk vad lite semester kan göra. Jag äter dock cyklokapron mot blödningarna så ån så långe har dt bara kommit några droppar. Få se hur det blir när jag kommer hem o slutar med dem. Ont har jag knappt haft alls :)