Inlägg från: villsågärna38 |Visa alla inlägg
  • villsågärna38

Vi som nyss plussat med ÄD

Oh vilken glädjetråd!! Är inte inne här så ofta numera men som gammal ÄD-veteran kan jag inte låta bli att gråta en skvätt när jag läser om alla era plus!! Superstort grattis till er alla och lite extra till MrsCecilia!! Hoppas innerligt att det går vägen för er nu!! Vilken kämpe du varit!! Det var på 13e försöket det lyckades för oss så hoppas på samma lycka för dig!! Ni har alla mina tummar!! Stora kramar

• villsågärna38

Hej tjejer! Superstort grattis till er alla och speciellt till Vivela och Caspianne som jag känner igen från förr!!!

• villsågärna38

Vivela och Caspianne: Jag har det super Tycker också fortfarande det är osant att vara mamma Min lilla är 1,5 år nu och vi testar syskonförsök med vårt enda kvarvarande frysägg (Huddinge). FET nästa vecka. Går det inte vägen adopterar vi ist. Har bestämt att det får vara bra med hormonbehandlingar efter detta, har ju blivit några genom årens lopp Återigen supergrattis till er båda!! Hur mår du Caspianne? Och du Vivela? Jag födde i 36+3, funkade hur bra som helst. Behövde inte ens ligga på neo. Kram

• villsågärna38

Oh va härligt Caspianne!!! Underbart!!! Den första tiden är verkligen magisk!! Kan inte fatta att min tös är 1,5 år redan. Tiden går fort när man har roligt! Gick förlossningen bra? Kram

• villsågärna38

Jag gör just nu och har gjort flera FET som varit stimulerade. Har fått tre plåster Estradot som jag bytt varje dag. Sen lutnings tre ggr per dag som man börjar med två dagar innan FET. Fortsätter sedan med detta till TD. Duphaston vet jag inte vad det är... Jag tar även cortison/prednisolon och fragminsprutor för att öka chanserna och minska missfallsrisken! Lycka till!!! Kram

• villsågärna38

Yes Trombyl 75 mg tar jag också. Sorry!! Om du tar Lutinus tre ggr per dygn får du Progesteron så det räcker. Det anser iaf svenska läkare Vad jag förstår tas Progesteron upp bäst vaginalt också. Har aldrig tagit det oralt. Kram

• villsågärna38

Håller tummarna Kvickrot!! Många blöder ju mkt och är fort gravida. Hoppas innerligt att det är så för dig!! Kram

Svar på tråden Vi som nyss plussat med ÄD